Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel

PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Utalentowana zawodniczka została także nową ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.

Poprzedni sezon w narciarstwie alpejskim kibice mogą uznać za bardzo udany. To zasługa m.in. Maryny Gąsienicy-Daniel, która dostarczyła Polakom wielu niezapomnianych sportowych emocji. Wielokrotnie plasowała się w czołówce zawodów oraz zaprezentowała fenomenalną formę podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie, zajmując ósme miejsce w slalomie gigancie. Dzięki wspaniałej dyspozycji została pierwszą Polką, która uplasowała się w czołowej dziesiątce klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.

– „Spółki Skarbu Państwa wspierają polski sport. Jednym z filarów tego zaangażowania jest wsparcie utytułowanych zawodniczek i zawodników w ich drodze po najważniejsze tytuły.  Nasze narodowe firmy sponsorują między innymi lekkoatletów, skoczków narciarskich, wioślarzy, siatkarzy, koszykarzy czy piłkarzy. Grupa PZU wspiera Igę Świątek – najlepszą rakietę świata, a dziś do niej dołącza Maryna Gąsienica-Daniel. Mam nadzieję, że zawodniczka, dzięki temu wsparciu, sięgnie po swoje marzenia i najważniejsze trofea” – podkreślił Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych.

Ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę w rozpoczynającym się sezonie narciarskim 2022/2023, śledząc jej zmagania na światowych stokach. Najbliższą okazję zobaczenia alpejki w stroju z logo PZU kibice będą mieli 12 listopada. Tego dnia w austriackim Lech / Zuers rozegrany zostanie Puchar Świata w slalomie równoległym.

– „PZU dostrzegł olbrzymi potencjał Maryny Gąsienicy-Daniel, która pisze nowy rozdział w historii polskiego narciarstwa alpejskiego. Mamy nadzieję, że z pomocą Grupy PZU – finansowego giganta, który od lat z dumą wspiera rozwój sportu w Polsce, Maryna będzie rozwijała się i zdobywała kolejne laury na światowych stokach. Wierzymy, że już w tym sezonie sięgnie ona po swoje pierwsze wymarzone podium alpejskiego pucharu świata” – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU.

W najbliższym sezonie Polka powinna mieć sporo okazji, aby zaprezentować swoją formę. Oprócz zawodów Pucharu Świata, od 6 do 19 lutego 2023 roku zaplanowane są również Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim we francuskich miejscowościach Courchevel i Méribel.

„Bardzo się cieszę z rozpoczęcia współpracy z Grupą PZU. To znana i dobrze postrzegana marka, która od lat wspiera sportowców w drodze na szczyt. Wierzę, że wspólnie możemy sięgać po najwyższe cele Pucharu Świata i Mistrzostw Świata. PZU dziękuję za zaufanie” – mówi Maryna Gąsienica-Daniel.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba i jeździ na nartach

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›