Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZU i PKN ORLEN sponsorami tytularnymi maratonu

Organizatorzy Maratonu Warszawskiego poinformowali o popisaniu umowy ze sponsorami tytularnymi – firmą PZU, oraz koncernem paliwowym PKN ORLEN.

W siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego odbyło się spotkanie prasowe poprzedzające 42. edycję Maratonu Warszawskiego. Jego głównym punktem była prezentacja sponsorów tytularnych, którymi zostali – wieloletni sponsor tytularny Maratonu Warszawskiego – firma PZU, oraz koncern paliwowy PKN ORLEN.

Pojawienie się dwóch sponsorów strategicznych jest dla ważnym krokiem, Obie firmy słyną z promocji, wspierania polskiego sportu i kultury fizycznej, co w połączeniu z długofalowymi planami rozwoju Maratonu Warszawskiego zapowiada początek nowego rozdziału w historii polskiego biegania.

„W tych szczególnych czasach nadzwyczaj doceniamy partnerstwo naszych sponsorów. PZU, z którym wytyczamy wspólnie szlaki dla wszystkich entuzjastów biegania już ósmy rok z rzędu, stanowi dla nas siłę napędową także i w tych, bezprecedensowych czasach, w których aspekt prewencyjny jest szczególnie istotny. Ale z równie wielką radością pragnę powitać nowego sponsora tytularnego, Polski Koncern Naftowy ORLEN, z którym po raz pierwszy będziemy wspólnie promować ideę biegania i sportu na najwyższym poziomie. Pomimo trudnego czasu i niesprzyjających okoliczności wierzę, że wspólnymi siłami, będziemy kultywować tradycję niezłomności Maratonu Warszawskiego nie tylko w tym, ale i w kolejnych latach„– powiedział Dyrektor 42. PZU ORLEN Maratonu Warszawskiego Marek Tronina.

„PZU, jako sponsor tytularny, angażuje się w organizację biegu nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym czasie wspólnie z Fundacją „Maraton Warszawski” udało się nam stworzyć jedną z najważniejszych imprez biegowych w Polsce, która cieszy się ogromną popularnością wśród biegaczy i kibiców. W tym roku, oprócz biegu ulicznego, zorganizowany będzie także bieg wirtualny. Mamy nadzieję, że dzięki temu w ostatni weekend września rozruszamy nie tylko Warszawę, ale i całą Polskę” – powiedział Marcin Stefaniak, p.o. dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

Jak podkreśla Joanna Gorczyca, dyrektor Biura Prewencji i CSR PZU, ubezpieczyciel od lat wspiera Polaków w kształtowaniu dobrych i zdrowych nawyków. – „Sport to najlepsza inwestycja w zdrowie i jakość życia. Ubezpieczając życie, zdrowie i majątek milionów Polaków, zachęcamy do tego, aby każdego dnia dbali o swoją kondycję fizyczną. Jestem przekonana, że tegoroczna edycja, mimo pandemii, także będzie niezapomnianym, a przede wszystkim bezpiecznym, wydarzeniem dla biegaczy i ich bliskich” – powiedziała Joanna Gorczyca.

„PKN ORLEN od lat aktywnie angażuje się w sponsoring sportowy. Poprzez sponsoring sportowy wzmacniamy wizerunek firmy, budujemy relacje z naszymi klientami i związek z marką ORLEN. Równie istotne są dla nas wspieranie działań mających na celu sportową edukację najmłodszych, promowanie aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. PZU ORLEN Maraton Warszawski to jedno z takich wydarzeń. Cieszymy się, że jesteśmy jego częścią” – powiedział Grzegorz Bałkowiec, zastępca Dyrektora w Biurze Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›