PZU i PKN ORLEN sponsorami tytularnymi maratonu
Organizatorzy Maratonu Warszawskiego poinformowali o popisaniu umowy ze sponsorami tytularnymi – firmą PZU, oraz koncernem paliwowym PKN ORLEN.
W siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego odbyło się spotkanie prasowe poprzedzające 42. edycję Maratonu Warszawskiego. Jego głównym punktem była prezentacja sponsorów tytularnych, którymi zostali – wieloletni sponsor tytularny Maratonu Warszawskiego – firma PZU, oraz koncern paliwowy PKN ORLEN.
Pojawienie się dwóch sponsorów strategicznych jest dla ważnym krokiem, Obie firmy słyną z promocji, wspierania polskiego sportu i kultury fizycznej, co w połączeniu z długofalowymi planami rozwoju Maratonu Warszawskiego zapowiada początek nowego rozdziału w historii polskiego biegania.
– „W tych szczególnych czasach nadzwyczaj doceniamy partnerstwo naszych sponsorów. PZU, z którym wytyczamy wspólnie szlaki dla wszystkich entuzjastów biegania już ósmy rok z rzędu, stanowi dla nas siłę napędową także i w tych, bezprecedensowych czasach, w których aspekt prewencyjny jest szczególnie istotny. Ale z równie wielką radością pragnę powitać nowego sponsora tytularnego, Polski Koncern Naftowy ORLEN, z którym po raz pierwszy będziemy wspólnie promować ideę biegania i sportu na najwyższym poziomie. Pomimo trudnego czasu i niesprzyjających okoliczności wierzę, że wspólnymi siłami, będziemy kultywować tradycję niezłomności Maratonu Warszawskiego nie tylko w tym, ale i w kolejnych latach„– powiedział Dyrektor 42. PZU ORLEN Maratonu Warszawskiego Marek Tronina.
– „PZU, jako sponsor tytularny, angażuje się w organizację biegu nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym czasie wspólnie z Fundacją „Maraton Warszawski” udało się nam stworzyć jedną z najważniejszych imprez biegowych w Polsce, która cieszy się ogromną popularnością wśród biegaczy i kibiców. W tym roku, oprócz biegu ulicznego, zorganizowany będzie także bieg wirtualny. Mamy nadzieję, że dzięki temu w ostatni weekend września rozruszamy nie tylko Warszawę, ale i całą Polskę” – powiedział Marcin Stefaniak, p.o. dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.
Jak podkreśla Joanna Gorczyca, dyrektor Biura Prewencji i CSR PZU, ubezpieczyciel od lat wspiera Polaków w kształtowaniu dobrych i zdrowych nawyków. – „Sport to najlepsza inwestycja w zdrowie i jakość życia. Ubezpieczając życie, zdrowie i majątek milionów Polaków, zachęcamy do tego, aby każdego dnia dbali o swoją kondycję fizyczną. Jestem przekonana, że tegoroczna edycja, mimo pandemii, także będzie niezapomnianym, a przede wszystkim bezpiecznym, wydarzeniem dla biegaczy i ich bliskich” – powiedziała Joanna Gorczyca.
– „PKN ORLEN od lat aktywnie angażuje się w sponsoring sportowy. Poprzez sponsoring sportowy wzmacniamy wizerunek firmy, budujemy relacje z naszymi klientami i związek z marką ORLEN. Równie istotne są dla nas wspieranie działań mających na celu sportową edukację najmłodszych, promowanie aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. PZU ORLEN Maraton Warszawski to jedno z takich wydarzeń. Cieszymy się, że jesteśmy jego częścią” – powiedział Grzegorz Bałkowiec, zastępca Dyrektora w Biurze Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.