PZPN zaprezentował komisje ds. marketingu
Nowy Prezes dokonuje kolejnych zmian, niedawno zaprezentowano skład Komisji ds. Mediów i Marketingu PZPN.
W nowej komisji znaleźli się przedstawiciele marketingu sportowego, agencji marketingowych czy mediów, w tym również największy, m.in. stacji Polsat, TVP czy Super Expressu. Cala komisja liczy 20 członków a jej przewodniczącym jest Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN.
Na członków komisji powołano: Łukasza Korusa, Pawła Bobyka (CEO hyperCrew), Leszka Cieślę (CEO Wolfs), Tomasza Kowalczyka, Macieja Hutyrę (wiceprezes Group One), Szymona Sikorskiego (CEO Publicon), Krzysztofa Kropielnickiego (Sport Biznes Polska), Joannę Pawlak (prezes Wirtualna Polska Media), Adama Nowe (członek zarządu Polsatu), Annę Sobotę (dyrektor biura reklamy „Super Expressu), Michała Lisieckiego (założyciel i członek rady nadzorczej PMPG Polskie Media), Marka Szkolnikowskiego (TVP Sport), Marcina Biegluka (Gremi Media), Małgorzatę Węgierek (CEO Havas Media Group), Tomasza Kozłowskiego, Tomasza Sakiewicza (redaktor naczelny „Gazety Polskiej”) i Roberta Malinowskiego.