Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZPN z kampanią „ŁĄCZMY SIĘ” przed UEFA EURO 2020

31 maja PZPN ruszył z kampanią przed Euro 2020 „ŁĄCZMY SIĘ”, która ma zachęcać do wspólnego kibicowania Reprezentacji Polski.

Różne środowiska, różne pokolenia, różne zawody. Wokalista Wojciech Gąssowski, raper Janusz Walczuk, prezenter radiowy Piotr Kędzierski, komentator sportowy Mateusz Borek, tiktokerka Patrycja Roszczyk (PK Sisters) oraz inni przedstawiciele rozmaitych stylów życia, światopoglądów, ról społecznych pojawili się w najnowszym spocie „ŁĄCZMY SIĘ”. Wyprodukowany przez Polski Związek Piłki Nożnej film reklamowy, w którym piłkarska federacja promuje ideę wspólnego kibicowania reprezentacji Polski podczas nadchodzących mistrzostw Europy, wykorzystuje gest przybijania „żółwików”.

Działania komunikacyjno-marketingowe PZPN w ramach kampanii rozpoczną się 31 maja i będą trwały przez cały okres turnieju, którego inaugurację zaplanowano na 11 czerwca. Poza wspomnianym spotem promocyjnym, emitowanym w internecie oraz na antenach partnerów telewizyjnych piłkarskiej federacji, zaplanowano również m.in. publikację zdjęć ze specjalnej sesji zdjęciowej z reprezentantami kraju (z udziałem selekcjonera Paulo Sousy oraz kapitana drużyny Roberta Lewandowskiego), wspólne akcje z influencerami działającymi w różnorodnych kanałach dotarcia oraz angażowanie fanów biało-czerwonych z wykorzystaniem oficjalnych kanałów komunikacji online PZPN „Łączy nas piłka”. Wszystko po to, by przed ważnymi meczami kadry narodowej dotrzeć do jak najszerszego grona Polaków, zacierając tym samym różnice, które teoretycznie mogą na co dzień dystansować ich od siebie.

Reprezentacja Polski w czerwcu rozegra minimum pięć spotkań: dwa mecze towarzyskie – 01.06. z Rosją (we Wrocławiu) i 08.06. z Islandią (w Poznaniu) – oraz spotkania fazy grupowej mistrzostw Europy – 14.06. ze Słowacją (w Sankt Petersburgu), 19.06. z Hiszpanią (Sewilli) i 23.06. ze Szwecją (ponownie w Sankt Petersburgu).

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›