PZPN z kampanią „ŁĄCZMY SIĘ” przed UEFA EURO 2020
31 maja PZPN ruszył z kampanią przed Euro 2020 „ŁĄCZMY SIĘ”, która ma zachęcać do wspólnego kibicowania Reprezentacji Polski.
Różne środowiska, różne pokolenia, różne zawody. Wokalista Wojciech Gąssowski, raper Janusz Walczuk, prezenter radiowy Piotr Kędzierski, komentator sportowy Mateusz Borek, tiktokerka Patrycja Roszczyk (PK Sisters) oraz inni przedstawiciele rozmaitych stylów życia, światopoglądów, ról społecznych pojawili się w najnowszym spocie „ŁĄCZMY SIĘ”. Wyprodukowany przez Polski Związek Piłki Nożnej film reklamowy, w którym piłkarska federacja promuje ideę wspólnego kibicowania reprezentacji Polski podczas nadchodzących mistrzostw Europy, wykorzystuje gest przybijania „żółwików”.
Działania komunikacyjno-marketingowe PZPN w ramach kampanii rozpoczną się 31 maja i będą trwały przez cały okres turnieju, którego inaugurację zaplanowano na 11 czerwca. Poza wspomnianym spotem promocyjnym, emitowanym w internecie oraz na antenach partnerów telewizyjnych piłkarskiej federacji, zaplanowano również m.in. publikację zdjęć ze specjalnej sesji zdjęciowej z reprezentantami kraju (z udziałem selekcjonera Paulo Sousy oraz kapitana drużyny Roberta Lewandowskiego), wspólne akcje z influencerami działającymi w różnorodnych kanałach dotarcia oraz angażowanie fanów biało-czerwonych z wykorzystaniem oficjalnych kanałów komunikacji online PZPN „Łączy nas piłka”. Wszystko po to, by przed ważnymi meczami kadry narodowej dotrzeć do jak najszerszego grona Polaków, zacierając tym samym różnice, które teoretycznie mogą na co dzień dystansować ich od siebie.
Reprezentacja Polski w czerwcu rozegra minimum pięć spotkań: dwa mecze towarzyskie – 01.06. z Rosją (we Wrocławiu) i 08.06. z Islandią (w Poznaniu) – oraz spotkania fazy grupowej mistrzostw Europy – 14.06. ze Słowacją (w Sankt Petersburgu), 19.06. z Hiszpanią (Sewilli) i 23.06. ze Szwecją (ponownie w Sankt Petersburgu).