Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZPN rozpoczyna współpracę z serwisem Inszury.pl

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna oficjalnie współpracę z wydawcą serwisu Inszury.pl, nowym graczem w segmencie porównywarek ubezpieczeniowych.

Marka ze 100-procentowo polskim kapitałem dołącza do piłkarskiej rodziny reprezentacji Polski, rozwijając ofertę marketingową kierowaną do kibiców biało-czerwonych. Ta umowa oznacza całkowite wypełnienie piramidy sponsorskiej PZPN.

Współpraca obejmuje wsparcie pierwszej reprezentacji Polski oraz kadry młodzieżowej U-21. Serwis Inszury.pl przygotował cykliczne aktywności związane z wizerunkiem drużyny narodowej. Pierwsze działania zostały zaplanowane na najbliższy mecz Polska – Chile, który odbędzie się 16 listopada 2022 na PGE Narodowym.

– „Niezwykle cieszę się, że kolejna firma z polskim kapitałem zostaje naszym nowym, znaczącym partnerem. Dzięki temu po raz pierwszy od trzech lat została wypełniona piramida sponsorska Polskiego Związku Piłki Nożnej, co oznacza, że z kompletem sponsorów i partnerów wspierających kadrę ruszamy na mistrzostwa świata w Katarze. Chcemy współpracować z biznesem, który rozumie dzisiejszy świat i stojące przed nim wyzwania. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że wydawca serwisu Inszury.pl to prywatna firma, wykorzystującą na co dzień najnowszą technologię do tworzenia platformy sprzedażowej. Mocne wsparcie od naszych przyjaciół otrzymujemy na krótką chwilę przed najważniejszym sportowym wydarzeniem na świecie. Mam nadzieję, że będzie impulsem dla całego środowiska piłkarskiego, a także przełoży się na sukces reprezentacji w Katarze” – powiedział Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

„To ważny dzień, wraz z tą konferencją rozpoczynamy budowanie wizerunku marki Inszury.pl. Dziękuję Panu Prezesowi Cezaremu Kuleszy za zaufanie i otwartość, a naszym zespołom, które pracowały nad umową, za profesjonalizm i doprowadzenie do jej finalizacji. Inszury.pl to doskonałe połączenie polskiej branży ubezpieczeniowej oraz polskiego biznesu. To innowacyjna, a zarazem intuicyjna porównywarka polis dla każdego. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, o czym przekonacie się państwo już wkrótce. Oczywistym wyborem była decyzja o sponsorowaniu zarówno pierwszej drużyny reprezentacji Polski, jak też kadry młodzieżowej U-21. Wkrótce wchodzimy do gry, by razem osiągać sukcesy, zarówno te z piłkarzami na boisku, jak i w biznesie. Ogłoszenie nas jako sponsora jest częścią naszej strategii marketingowej, w końcu nasze hasło „polisa wybrana fair play” zobowiązuje! – podsumował Grzegorz Krupa, Prezes Zarządu Polskie Media Ubezpieczeniowe Sp. z o.o. wydawcy Serwisu Inszury.pl.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›