PZPN rozpoczyna współpracę z serwisem Inszury.pl
Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna oficjalnie współpracę z wydawcą serwisu Inszury.pl, nowym graczem w segmencie porównywarek ubezpieczeniowych.
Marka ze 100-procentowo polskim kapitałem dołącza do piłkarskiej rodziny reprezentacji Polski, rozwijając ofertę marketingową kierowaną do kibiców biało-czerwonych. Ta umowa oznacza całkowite wypełnienie piramidy sponsorskiej PZPN.
Współpraca obejmuje wsparcie pierwszej reprezentacji Polski oraz kadry młodzieżowej U-21. Serwis Inszury.pl przygotował cykliczne aktywności związane z wizerunkiem drużyny narodowej. Pierwsze działania zostały zaplanowane na najbliższy mecz Polska – Chile, który odbędzie się 16 listopada 2022 na PGE Narodowym.
– „Niezwykle cieszę się, że kolejna firma z polskim kapitałem zostaje naszym nowym, znaczącym partnerem. Dzięki temu po raz pierwszy od trzech lat została wypełniona piramida sponsorska Polskiego Związku Piłki Nożnej, co oznacza, że z kompletem sponsorów i partnerów wspierających kadrę ruszamy na mistrzostwa świata w Katarze. Chcemy współpracować z biznesem, który rozumie dzisiejszy świat i stojące przed nim wyzwania. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że wydawca serwisu Inszury.pl to prywatna firma, wykorzystującą na co dzień najnowszą technologię do tworzenia platformy sprzedażowej. Mocne wsparcie od naszych przyjaciół otrzymujemy na krótką chwilę przed najważniejszym sportowym wydarzeniem na świecie. Mam nadzieję, że będzie impulsem dla całego środowiska piłkarskiego, a także przełoży się na sukces reprezentacji w Katarze” – powiedział Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– „To ważny dzień, wraz z tą konferencją rozpoczynamy budowanie wizerunku marki Inszury.pl. Dziękuję Panu Prezesowi Cezaremu Kuleszy za zaufanie i otwartość, a naszym zespołom, które pracowały nad umową, za profesjonalizm i doprowadzenie do jej finalizacji. Inszury.pl to doskonałe połączenie polskiej branży ubezpieczeniowej oraz polskiego biznesu. To innowacyjna, a zarazem intuicyjna porównywarka polis dla każdego. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, o czym przekonacie się państwo już wkrótce. Oczywistym wyborem była decyzja o sponsorowaniu zarówno pierwszej drużyny reprezentacji Polski, jak też kadry młodzieżowej U-21. Wkrótce wchodzimy do gry, by razem osiągać sukcesy, zarówno te z piłkarzami na boisku, jak i w biznesie. Ogłoszenie nas jako sponsora jest częścią naszej strategii marketingowej, w końcu nasze hasło „polisa wybrana fair play” zobowiązuje! – podsumował Grzegorz Krupa, Prezes Zarządu Polskie Media Ubezpieczeniowe Sp. z o.o. wydawcy Serwisu Inszury.pl.