Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZPN promuje “piłkę dla wszystkich”

“Piłka dla wszystkich” to nowa inicjatywa PZPN, która ma pomóc w promocji rekreacyjnego grania w piłkę nożną.

Kilka tygodni temu Polski Związek Piłki Nożnej otworzył cztery nowe kanały w mediach społecznościowych, pod wspólną nazwą: PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”. Profile te dedykowane są osobom, które aktywnie realizują swoją piłkarską pasję – grają w piłkę rekreacyjnie i angażują się w nią w wolnym czasie. PZPN pokazuje inspirujące historie ludzi żyjących futbolem, dostarcza też praktycznych wskazówek wszystkim tym, którzy już teraz, dla przyjemności, kopią piłkę oraz uczestniczą w piłkarskich inicjatywach.

Do promocji swoich działań PZPN wykorzystał autentyczne osoby związane z piłką nożną. W kampanii “Piłka dla wszystkich”wystąpił m.in: Kuba Pawłowski (młody piłkarz amp futbolu), Jerzy Fałkowski (65-letni bramkarz B-Klasowego KS Wołczkowo Bezrzecze), Paweł Radny (kapitan B-Klasowej Jedności Podmokłe), Marcin Ryszka (piłkarz blind futbolu), Magda Figura (sędzia piłkarska), Inez Sikora (młoda piłkarka UKS SMS Łódź), Michał Resmerowski (młody piłkarz Gryfa Tczew), Eliza Grzymała (piłkarka błotna), Józef Krzynówek (wolontariusz senior) i Urszula Bańcarz (piłkarka drużyny Mamuśki z Kaszyc).

Na potrzeby działań promocyjnych powstały specjalne materiały, które wkrótce będzie można zobaczyć w internecie, telewizji i usłyszeć w radio.

 

Najnowsze

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej 7 grudnia na ...

Całość ›

Idea Bank angażuje się w esport

Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea ...

Całość ›

PayTren Globalnym Sponsorem Lechii Gdańsk

Firma PayTren jest globalnym sponsorem Lechii Gdańsk, umowa została podpisana do 30 czerwca 2020 roku Współpraca z nowym partnerem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

8 grudnia 2018

Sponsoring Sport.pl

Kolejne spotkanie w ramach PKB Poznań już za nami 👍

Podczas środkowego spotkania wszyscy przedsiębiorcy mieli okazję spotkać się i również w mniej zobowiązującej atmosferze budować swoje relacje biznesowe 🤝🍸

#sponsoringsport #pkbpoznanZa nami kolejne spotkanie Partnerskich Klubów Biznesu w Poznaniu. Tym razem na sali przy ul. Młyńskiej 12 mieliśmy komplet miejsc co pokazuje, że na poznańskim rynku wypełniamy przestrzeń, w której przedsiębiorcy mogą powiększyć swoje znajomości i biznesy. Tym razem gościliśmy Partnerów m.in. z klubów #GolfBusinessClub Zielona Góra i #Pogonszczecinbusinessclub ze Szczecina. Na otwartym spotkaniu PKB Poznań prezentowaliśmy projekt biznesu 24 klubów z Polski i Wielkiej Brytanii. Już podczas tego spotkania wielu przybyłych gości nawiązało kontakty biznesowe - a to dopiero początek przygody z Klubem. Po części oficjalnej wszyscy obecni przedsiębiorcy smakowali przygotowane przez Twelve Cocktails & Co wyśmienite koktajle. Partnerskie Kluby Biznesu to platforma z ponad 900 firmami, do której miesięcznie przyłącza się kolejna grupa przedsiębiorców co daje coraz większe możliwości kojarzenia Waszych biznesów. Kolejne spotkanie już 13 lutego Młyńska 12. Niedługo video ze spotkania 😊
Dziękuję #katarzynawolyniakfoto za zdjęcia
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej.
#sponsoringsport #legiawarszawa https://t.co/LP6B1eNmMU

Idea Bank angażuje się w esport.
#sponsoringsport #esport #ideabank https://t.co/3xosvqXtO6