PZPN promuje „piłkę dla wszystkich”
„Piłka dla wszystkich” to nowa inicjatywa PZPN, która ma pomóc w promocji rekreacyjnego grania w piłkę nożną.
Kilka tygodni temu Polski Związek Piłki Nożnej otworzył cztery nowe kanały w mediach społecznościowych, pod wspólną nazwą: PZPN Grassroots „Piłka dla wszystkich”. Profile te dedykowane są osobom, które aktywnie realizują swoją piłkarską pasję – grają w piłkę rekreacyjnie i angażują się w nią w wolnym czasie. PZPN pokazuje inspirujące historie ludzi żyjących futbolem, dostarcza też praktycznych wskazówek wszystkim tym, którzy już teraz, dla przyjemności, kopią piłkę oraz uczestniczą w piłkarskich inicjatywach.
Do promocji swoich działań PZPN wykorzystał autentyczne osoby związane z piłką nożną. W kampanii „Piłka dla wszystkich”wystąpił m.in: Kuba Pawłowski (młody piłkarz amp futbolu), Jerzy Fałkowski (65-letni bramkarz B-Klasowego KS Wołczkowo Bezrzecze), Paweł Radny (kapitan B-Klasowej Jedności Podmokłe), Marcin Ryszka (piłkarz blind futbolu), Magda Figura (sędzia piłkarska), Inez Sikora (młoda piłkarka UKS SMS Łódź), Michał Resmerowski (młody piłkarz Gryfa Tczew), Eliza Grzymała (piłkarka błotna), Józef Krzynówek (wolontariusz senior) i Urszula Bańcarz (piłkarka drużyny Mamuśki z Kaszyc).
Na potrzeby działań promocyjnych powstały specjalne materiały, które wkrótce będzie można zobaczyć w internecie, telewizji i usłyszeć w radio.