PZPN i Biedronka przedłużyły umowę
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że umowa sponsorska z Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, marką Biedronka, została przedłużona do 31 lipca 2026 roku.
Sieć sklepów Jeronimo Martins będzie wspierać zarówno pierwsze reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku.
– „Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej” – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– „Biedronka od lat wspiera drużynę będącą w sercu wszystkich Polaków, przeżywając wspólnie z naszymi klientami momenty największych emocji sportowych. Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich” – powiedział Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.
W ramach umowy Biedronka otrzymała prawo posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego dostawcy warzyw i owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiążą także współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home. Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia.
Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski mężczyzn w piłce nożnej nieprzerwanie od 2010 roku. Nowa umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, które odbędą się w Niemczech, jak również kwalifikacje i turniej finałowy mistrzostw świata 2026. W 2025 roku odbędą się natomiast mistrzostwa Europy kobiet. Polska jest jednym z kandydatów do organizacji tego wydarzenia.