Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZM podpisał umowy z Nice Polska i Polsatem

Fot. zuzelwobiektywie.pl

PZM podpisał bardzo ważne umowy, z Polsatem, Eleven sport Network i Nice.

W piątkowe południe, w siedzibie Polskiego Związku Motorowego w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa związana z podpisaniem dwóch kluczowych umów. Jedna dotycząca praw do transmisji 1. Ligi Żużlowej z Telewizją Polsat, która na zasadzie sublicencji współpracuje z Eleven Sports Network. Druga – z Nice Polska Sp. z o.o. – sponsorem tytularnym tejże ligi.

– “Po latach doświadczeń z różnymi telewizjami, wróciliśmy do macierzy. Pragnę przypomnieć, że właśnie Polsat był pierwszą telewizją, z jaką podpisaliśmy kiedyś umowę” – rozpoczął prezes Polskiego Związku Motorowego, Andrzej Witkowski. Prezes dodał również, że trzyletnia umowa z Polsatem powinna przynieść wiele korzyści w kwestii promocji polskiego żużla, biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu redakcyjnego, jakim może się poszczycić telewizja Polsat. –“Umowa była dograna już dwa miesiące temu. Jednak to nie jest umowa na rok, a na trzy lata, dlatego potrzebny był zapas czasu na doprecyzowanie kwestii prawnych i finansowych między Polskim Związkiem Motorowym a telewizją Polsat. Wiele czasu pochłonęło uzgodnienie szczegółów, aby obie strony czuły się usatysfakcjonowane” – dodaje Piotr Szymański.

Żużel w telewizji Polsat powraca na ramówkę po wielu latach nieobecności. –“Nikt nie powiedział, że jest czy będzie łatwo. Trzeba sobie kilka nawyków odświeżyć. Myślę jednak, że już niedługo nasze transmisje będą na najwyższym poziomie” – skomentował Paweł Wójcik. Nowością, jest współpraca z telewizją Eleven Sports, która kibicom była znana głównie z ubiegłorocznych transmisji Ellite Legue.

“Wierzymy, że wyznacznikiem jakości telewizyjnych jest kilka składników, które staramy się realizować. Jest to dla nas nowe doświadczenie, w rozumieniu żużla polskiego i myślę, że nie ostatnie” – podsumował Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Grupą Eleven Sports Network w Polsce.

– “To była współpraca, która na przestrzeni lat miała wzloty i upadki. Uważam jednak, że przed ostatnie, lata 1. Liga przeszła ogromną metamorfozę i to metamorfozę pozytywną. Mieliśmy wielu oponentów i musieliśmy przekonywać wielu ludzi, że 1. Liga może być dobrym produktem. Może być interesująca dla kibiców jako produkt sportowy. Wierze, że przez ostatnie trzy lata dokonaliśmy dużej zmiany jakościowej, co podkreśla dzisiejsza umowa i to, że Nice nadal chce wspierać 1. Ligę” – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska Sp. z o.o.

Źródło: PZM

Najnowsze

Carolina Car Company sponsorem DPD Legionovii

Carolina Car Company została sponsorem DPD Legionovii, już niebawem na ulicach Legionowa zobaczycie nowiutkie klubowe samochody marki ...

Całość ›

Pogoń z kompletem strojów od Capelii

Pogoń Szczecin mimo długiego czasu oczekiwania pokazała stroje, które przygotował dla nich nowy partner, firma Capelii Sport Nowa ...

Całość ›

Toyota Nowakowski jedzie dalej z Miedzią

Dealer samochodowy Toyota Nowakowski pozostaje wyłącznym sponsorem motoryzacyjnym Miedzi Legnica Obie strony związały się umową na ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Carolina Car Company sponsorem DPD Legionovii.
#sponsoringsport #dpdlegionowia https://sponsoringsport.pl/carolina-car-company-sponsorem-dpd-legionovii/

Pogoń z kompletem strojów od Capelii.
#sponsoringsport #pogonszczecin #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/pogon-z-kompletem-strojow-od-capelii/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.