Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZM podpisał umowy z Nice Polska i Polsatem

Fot. zuzelwobiektywie.pl

PZM podpisał bardzo ważne umowy, z Polsatem, Eleven sport Network i Nice.

W piątkowe południe, w siedzibie Polskiego Związku Motorowego w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa związana z podpisaniem dwóch kluczowych umów. Jedna dotycząca praw do transmisji 1. Ligi Żużlowej z Telewizją Polsat, która na zasadzie sublicencji współpracuje z Eleven Sports Network. Druga – z Nice Polska Sp. z o.o. – sponsorem tytularnym tejże ligi.

– “Po latach doświadczeń z różnymi telewizjami, wróciliśmy do macierzy. Pragnę przypomnieć, że właśnie Polsat był pierwszą telewizją, z jaką podpisaliśmy kiedyś umowę” – rozpoczął prezes Polskiego Związku Motorowego, Andrzej Witkowski. Prezes dodał również, że trzyletnia umowa z Polsatem powinna przynieść wiele korzyści w kwestii promocji polskiego żużla, biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu redakcyjnego, jakim może się poszczycić telewizja Polsat. –“Umowa była dograna już dwa miesiące temu. Jednak to nie jest umowa na rok, a na trzy lata, dlatego potrzebny był zapas czasu na doprecyzowanie kwestii prawnych i finansowych między Polskim Związkiem Motorowym a telewizją Polsat. Wiele czasu pochłonęło uzgodnienie szczegółów, aby obie strony czuły się usatysfakcjonowane” – dodaje Piotr Szymański.

Żużel w telewizji Polsat powraca na ramówkę po wielu latach nieobecności. –“Nikt nie powiedział, że jest czy będzie łatwo. Trzeba sobie kilka nawyków odświeżyć. Myślę jednak, że już niedługo nasze transmisje będą na najwyższym poziomie” – skomentował Paweł Wójcik. Nowością, jest współpraca z telewizją Eleven Sports, która kibicom była znana głównie z ubiegłorocznych transmisji Ellite Legue.

“Wierzymy, że wyznacznikiem jakości telewizyjnych jest kilka składników, które staramy się realizować. Jest to dla nas nowe doświadczenie, w rozumieniu żużla polskiego i myślę, że nie ostatnie” – podsumował Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Grupą Eleven Sports Network w Polsce.

– “To była współpraca, która na przestrzeni lat miała wzloty i upadki. Uważam jednak, że przed ostatnie, lata 1. Liga przeszła ogromną metamorfozę i to metamorfozę pozytywną. Mieliśmy wielu oponentów i musieliśmy przekonywać wielu ludzi, że 1. Liga może być dobrym produktem. Może być interesująca dla kibiców jako produkt sportowy. Wierze, że przez ostatnie trzy lata dokonaliśmy dużej zmiany jakościowej, co podkreśla dzisiejsza umowa i to, że Nice nadal chce wspierać 1. Ligę” – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska Sp. z o.o.

Źródło: PZM

Najnowsze

Elcor partnerem Krispol 1 Ligi

Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Elcor Sp z oo zostało Partnerem KRISPOL 1 Ligi Mężczyzn To już kolejna firma, która podjęła ...

Całość ›

East Rent partnerem Jagielloni

Wypożyczalnia samochodów East Rent wraz z początkiem 2020 roku została nowym partnerem Jagiellonii Białystok - "East Rent to ...

Całość ›

CANAL+ przejmuje prawa telewizyjne do rozgrywek 1. Ligi Żużlowej

CANAL+ nabył w ramach przetargu organizowanego przez Polski Związek Motorowy wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek 1 Ligi ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.