Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZM podpisał umowy z Nice Polska i Polsatem

Fot. zuzelwobiektywie.pl

PZM podpisał bardzo ważne umowy, z Polsatem, Eleven sport Network i Nice.

W piątkowe południe, w siedzibie Polskiego Związku Motorowego w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa związana z podpisaniem dwóch kluczowych umów. Jedna dotycząca praw do transmisji 1. Ligi Żużlowej z Telewizją Polsat, która na zasadzie sublicencji współpracuje z Eleven Sports Network. Druga – z Nice Polska Sp. z o.o. – sponsorem tytularnym tejże ligi.

– „Po latach doświadczeń z różnymi telewizjami, wróciliśmy do macierzy. Pragnę przypomnieć, że właśnie Polsat był pierwszą telewizją, z jaką podpisaliśmy kiedyś umowę” – rozpoczął prezes Polskiego Związku Motorowego, Andrzej Witkowski. Prezes dodał również, że trzyletnia umowa z Polsatem powinna przynieść wiele korzyści w kwestii promocji polskiego żużla, biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu redakcyjnego, jakim może się poszczycić telewizja Polsat. –„Umowa była dograna już dwa miesiące temu. Jednak to nie jest umowa na rok, a na trzy lata, dlatego potrzebny był zapas czasu na doprecyzowanie kwestii prawnych i finansowych między Polskim Związkiem Motorowym a telewizją Polsat. Wiele czasu pochłonęło uzgodnienie szczegółów, aby obie strony czuły się usatysfakcjonowane” – dodaje Piotr Szymański.

Żużel w telewizji Polsat powraca na ramówkę po wielu latach nieobecności. –„Nikt nie powiedział, że jest czy będzie łatwo. Trzeba sobie kilka nawyków odświeżyć. Myślę jednak, że już niedługo nasze transmisje będą na najwyższym poziomie” – skomentował Paweł Wójcik. Nowością, jest współpraca z telewizją Eleven Sports, która kibicom była znana głównie z ubiegłorocznych transmisji Ellite Legue.

„Wierzymy, że wyznacznikiem jakości telewizyjnych jest kilka składników, które staramy się realizować. Jest to dla nas nowe doświadczenie, w rozumieniu żużla polskiego i myślę, że nie ostatnie” – podsumował Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Grupą Eleven Sports Network w Polsce.

– „To była współpraca, która na przestrzeni lat miała wzloty i upadki. Uważam jednak, że przed ostatnie, lata 1. Liga przeszła ogromną metamorfozę i to metamorfozę pozytywną. Mieliśmy wielu oponentów i musieliśmy przekonywać wielu ludzi, że 1. Liga może być dobrym produktem. Może być interesująca dla kibiców jako produkt sportowy. Wierze, że przez ostatnie trzy lata dokonaliśmy dużej zmiany jakościowej, co podkreśla dzisiejsza umowa i to, że Nice nadal chce wspierać 1. Ligę” – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska Sp. z o.o.

Źródło: PZM

Najnowsze

Czarni Radom z Nowym Sponsorem Tytularnym – firmą Pierrot

Mimo nienajlepszej formy sportowej Czarni Radom zyskali nowego Sponsora Tytularnego, którym została firma Pierrot Pierrot to ...

Całość ›

Turniej tenisowy Invest in Szczecin Open ze wsparciem Enea

Do grona sponsorów jednej z największych imprez tenisowych w Polsce - Invest in Szczecin Open 2025 dołącza koncern energetyczny Enea ...

Całość ›

Mural Rakowa stanął w centrum Częstochowy

W sobotę Raków Częstochowa oficjalnie odsłonił klubowy mural, który znalazł się przy skrzyżowaniu ulic Feliksa Nowowiejskiego i ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›