PZM podpisał umowy z Nice Polska i Polsatem
PZM podpisał bardzo ważne umowy, z Polsatem, Eleven sport Network i Nice.
W piątkowe południe, w siedzibie Polskiego Związku Motorowego w Warszawie, odbyła się konferencja prasowa związana z podpisaniem dwóch kluczowych umów. Jedna dotycząca praw do transmisji 1. Ligi Żużlowej z Telewizją Polsat, która na zasadzie sublicencji współpracuje z Eleven Sports Network. Druga – z Nice Polska Sp. z o.o. – sponsorem tytularnym tejże ligi.
– „Po latach doświadczeń z różnymi telewizjami, wróciliśmy do macierzy. Pragnę przypomnieć, że właśnie Polsat był pierwszą telewizją, z jaką podpisaliśmy kiedyś umowę” – rozpoczął prezes Polskiego Związku Motorowego, Andrzej Witkowski. Prezes dodał również, że trzyletnia umowa z Polsatem powinna przynieść wiele korzyści w kwestii promocji polskiego żużla, biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu redakcyjnego, jakim może się poszczycić telewizja Polsat. –„Umowa była dograna już dwa miesiące temu. Jednak to nie jest umowa na rok, a na trzy lata, dlatego potrzebny był zapas czasu na doprecyzowanie kwestii prawnych i finansowych między Polskim Związkiem Motorowym a telewizją Polsat. Wiele czasu pochłonęło uzgodnienie szczegółów, aby obie strony czuły się usatysfakcjonowane” – dodaje Piotr Szymański.
Żużel w telewizji Polsat powraca na ramówkę po wielu latach nieobecności. –„Nikt nie powiedział, że jest czy będzie łatwo. Trzeba sobie kilka nawyków odświeżyć. Myślę jednak, że już niedługo nasze transmisje będą na najwyższym poziomie” – skomentował Paweł Wójcik. Nowością, jest współpraca z telewizją Eleven Sports, która kibicom była znana głównie z ubiegłorocznych transmisji Ellite Legue.
– „Wierzymy, że wyznacznikiem jakości telewizyjnych jest kilka składników, które staramy się realizować. Jest to dla nas nowe doświadczenie, w rozumieniu żużla polskiego i myślę, że nie ostatnie” – podsumował Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Grupą Eleven Sports Network w Polsce.
– „To była współpraca, która na przestrzeni lat miała wzloty i upadki. Uważam jednak, że przed ostatnie, lata 1. Liga przeszła ogromną metamorfozę i to metamorfozę pozytywną. Mieliśmy wielu oponentów i musieliśmy przekonywać wielu ludzi, że 1. Liga może być dobrym produktem. Może być interesująca dla kibiców jako produkt sportowy. Wierze, że przez ostatnie trzy lata dokonaliśmy dużej zmiany jakościowej, co podkreśla dzisiejsza umowa i to, że Nice nadal chce wspierać 1. Ligę” – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska Sp. z o.o.
Źródło: PZM