Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZKosz startuje z nowym konkursem dla kibiców

Polski Związek Koszykówki ogłasza konkurs na grafikę, która znajdzie się na oficjalnej koszulce kibica Reprezentacji Polski. Każdy, kto potrafi rysować, malować czy projektować graficznie może wygrać nagrody ufundowane przez PZKosz i Sklep Koszykarza.

Konkurs rozpoczął się 25 października i będzie trwał do 11 listopada 2018 roku. Jest o co walczyć, bo zwycięski projekt ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie partnera technicznego PZKosz – Firmy Adidas, które będą dystrybuowane przez Sklep Koszykarza. Koszulki są oficjalnym produktem dedykowanym kibicom polskich reprezentacji kobiet i mężczyzn.

Autor zwycięskiego projektu otrzyma także karnet dla 2 osób na wszystkie mecze Reprezentacji Polski Kobiet i Mężczyzn w sezonie 2018/2019/2020 z dostępem do strefy VIP, VOUCHER o wartości 500 złotych na zakupy w Sklepie Koszykarza i zaproszenie na oficjalną prezentację nowej Koszulki Kibica z udziałem zawodników KoszKadry w Sklepie Koszykarza w Warszawie.

Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest stworzenie grafiki na przód koszulki, która prezentować będzie to, co w kibicowaniu najlepsze. Projekty mogą być wykonane techniką dowolną (np. rysunek na kartce, materiale, koszulce, grafika komputerowa itp.)

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›