Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pyszne.pl sponsorem Mistrzostw Europy

Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA EURO 2020, co marka na pewno będzie komunikować.

Tym samym, firma zostanie Oficjalnym Partnerskim Serwisem do Zamawiania Jedzenia podczas mistrzostw. Takeaway.com wykorzysta sponsoring do promocji swoich europejskich marek należących do grupy.

Takeaway.com został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2020. W ramach szerokiego pakietu sponsorskiego zawarte zostały ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji, a także promocja na stadionach. Dodatkowo w pakiecie znalazły się tysiące biletów dla klientów serwisu oraz unikalna możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl zauważa: – „Partnerstwo z UEFA oznacza dla polskich kibiców jeszcze więcej atrakcji. Miłośnicy piłki nożnej będą mogli między innymi skorzystać ze specjalnych wejściówek, a także z wyjątkowych ofert promocyjnych. Zamawianie jedzenia od dawna jest częścią kultury sportowej. W Pyszne.pl możemy to potwierdzić na podstawie wzrostu liczby zamówień, który obserwujemy podczas meczów. Chcemy zapewnić wszystkim fanom piłki nożnej najlepsze wrażenia z oglądania rozgrywek, z których nie stracą ani sekundy dzięki wygodnemu zamawianiu swoich ulubionych dań – bez względu na to, czy kibicują na stadionie, czy w domu”.

Guy Laurent Epstein, dyrektor ds. Marketingu UEFA Events SA, informuje: – „Z przyjemnością witamy Takeaway.com w rodzinie sponsorów UEFA EURO 2020 jako nasz Oficjalny Partnerski Serwis do Zamawiania Jedzenia. W szybko rozwijającej się branży dostaw jedzenia, Takeaway.com zyskało pozycję lidera na rynku Europy kontynentalnej. Zapewnia on klientom na całym kontynencie, w tym naszym milionom fanów, łatwy i wygodny sposób zamawiania jedzenia, podczas gdy oni będą cieszyć się pasjonującymi rozgrywkami piłki nożnej podczas rozgrywek przyszłego lata”.

Najnowsze

JYSK dba o rozwój psychologiczny Trefla Gdańsk

JYSK Polska wsparł projekt treningowy drużyny Trefl Gdańsk, w ramach którego wyposażył wnętrze gabinetu do pracy z psychologiem i ...

Całość ›

Klarna na dłużej sponsorem Legia Ladies

Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024 Legia Ladies zadebiutuje w ...

Całość ›

Beckhoff nowym Sponsorem Strategicznym WTS

Beckhoff Automation Polska przedłuża współpracę z WTS Spartą Wrocław jednocześnie znacznie zwiększając poziom wsparcia dla Klubu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›