fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puma w bajeczny sposób prezentuje koszulki klubu z Marsylii

Niemiecki producent odzieży sportowej Puma wraz z Olympique Marsylia zaprezentował nowe stroje a wraz z nimi kreatywny film promocyjny.

Puma jako sponsor klubu z Francji przed sezonem przygotował nowe trykoty dla zawodników przed sezonem 2018/2019. Nowe stroje odwołują się do wielu cech miasta i jego klimatu.

Na rękawach pierwszego kompletu strojów znajduje się odniesienie do morza, projektu i głównego elementu serii PUMA x OM. Obroża ma cienką niebieską linię, która uzupełnia emblemat miasta z tyłu szyi.

Głównym elementem drugiego kompletu jest widoczny pas nazwany “impulsem”, który rozciąga się na przedzie koszulki. To bicie serca stanowi zapał i pasję futbolu, które tak dobrze określają miasto i jego zwolenników.

Zainspirowany ruchem fal morskich, trzecia koszulka charakteryzuje się niebieskimi kolorami. Te pozostałe odcienie kolorów znajdziemy również w pozostałej części zestawu (szorty i skarpetki).

Całość zaprezentowano w specjalnym spocie promocyjnym.

 

Najnowsze

Gust-pol i Piaskownica partnerami strefy dla dzieci na meczach ŁKS

Klub zadbał o dodatkowe atrakcje dla najmłodszych kibiców, w nadchodzącym sezonie sponsorami strefy dziecięcej będą Gust-pol i ...

Całość ›

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica

Do grona sponsorów ekstraklasowej Miedzi Legnica dołączyła Faurecia, czyli jeden z największych na świecie producentów części ...

Całość ›

PIK partnerem Wisły Płock

Nowym partnerem Wisły Płock została Hurtownia Materiałów Budowlanych "PIK" Partner zapewni naszemu klubowi wsparcie finansowe, w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Gust-pol i Piaskownica partnerami strefy dla dzieci na meczach ŁKS
#sponsoringsport #lks #siatkowka https://t.co/a0P2m3pcuS

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica
#sponsoringsport #miedzlegnica #faureci https://t.co/RLhlDCuIVF