Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puma w bajeczny sposób prezentuje koszulki klubu z Marsylii

Niemiecki producent odzieży sportowej Puma wraz z Olympique Marsylia zaprezentował nowe stroje a wraz z nimi kreatywny film promocyjny.

Puma jako sponsor klubu z Francji przed sezonem przygotował nowe trykoty dla zawodników przed sezonem 2018/2019. Nowe stroje odwołują się do wielu cech miasta i jego klimatu.

Na rękawach pierwszego kompletu strojów znajduje się odniesienie do morza, projektu i głównego elementu serii PUMA x OM. Obroża ma cienką niebieską linię, która uzupełnia emblemat miasta z tyłu szyi.

Głównym elementem drugiego kompletu jest widoczny pas nazwany “impulsem”, który rozciąga się na przedzie koszulki. To bicie serca stanowi zapał i pasję futbolu, które tak dobrze określają miasto i jego zwolenników.

Zainspirowany ruchem fal morskich, trzecia koszulka charakteryzuje się niebieskimi kolorami. Te pozostałe odcienie kolorów znajdziemy również w pozostałej części zestawu (szorty i skarpetki).

Całość zaprezentowano w specjalnym spocie promocyjnym.

 

Najnowsze

Agnieszka Roszkiewicz nowym sekretarzem generalnym PZZ

Od 1604 funkcję sekretarza generalnego Polskiego Związku Zapaśniczego objęła Agnieszka Roszkiewicz, która zastąpiła na tym ...

Całość ›

PZBuk Oficjalnym Bukmacherem polskiej koszykówki

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Oficjalnym oraz Oficjalnym Bukmacherem Energa Basket Ligi kobiet i ...

Całość ›

Ekstraklasa z milionową ogladąlnością

Ostatnie spotkania Ekstraklasy na antenach Telewizji Polskiej notują milionowe oglądalności, rozgrywki prawdopodobnie w kolejnym roku ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›