Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puma na dłużej z Cracovią

Podpisano umowę dotyczącą kontynuacji współpracy MKS Cracovia SSA z firmą Puma. Kontrakt potrwa 3 lata.

Rozpoznawalna na całym świecie marka została sponsorem technicznym „Pasów” w rozgrywkach 2017/18. Przez trzy kolejne sezony stroje niemieckiej firmy towarzyszyły nam podczas wspólnego przeżywania wielkich, sportowych emocji.

Symbolem trwającej współpracy jest koszulka domowa, w której piłkarze prowadzeni przez trenera Michała Probierza wychodzą na murawę Stadionu przy ulicy Józefa Kałuży 1. Wykonany z najwyższej jakości materiałów i z dbałością o każdy szczegół trykot zachowuje klasyczne, legendarne już w Polsce biało-czerwone pasy.

Efekty współpracy z Pumą na wielu innych płaszczyznach stały się także częścią spotkań PKO BP Ekstraklasy #NaStadionie przy ul. Józefa Kałuży 1. Do stałych elementów dnia meczowego dołączył branding Sponsora, a także atrakcje dla kibiców, czego przykładem jest regularnie organizowana akcja #ZłapPumę, w ramach której fani zgromadzeni na sektorze rodzinnym otrzymywali oryginalne piłki Pumy. Każda z nich wzbogacona była o podpisy zawodników „Pasów”.

Firma Puma jest jednym z największych oraz najbardziej rozpoznawalnych sponsorów technicznych piłki nożnej na świecie. W Europie znana jest między innymi ze współpracy z klubami niemieckiej Bundesligi czy też angielskiej Premier League.

– „Przedłużenie współpracy z Cracovią, czyli najstarszym Klubem w Polsce bardzo nas cieszy. Nawiązując współpracę z klubami, kładziemy duży nacisk na historię, która w przypadku Pasów jest bardzo bogata. Cieszy nas, że tak wspaniali kibice, przez kolejne trzy lata będą mogli razem z nami świętować sukcesy. Wiem, że Klub ma wielkie plany na sezon 2020/2021 i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu.” – komentuje Area General Manager Eastern Europe marki PUMA, Jan Sochor.

– „Trzyletnia współpraca z Pumą to czas, który obydwu stronom przyniósł wiele korzyści. Bardzo cieszymy się z tego, że tak rozpoznawalna marka zdecydowała się na jej kontynuację. Puma to sponsor wielkich, europejskich klubów – pozostanie w gronie współpracowników tej firmy to duże wyróżnienie.” – komentuje Wiceprezes Zarządu MKS Cracovia SSA, Jakub Tabisz.

PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›