Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puma i Serie A ogłaszają współprace

Globalna firma sportowa PUMA i Liga Włoska Serie A ogłosiły nowa długoletnia współprace. PUMA zostaje oficjalnym partnerem technicznym ligi od początku sezonu piłkarskiego 2022/23 i będzie oficjalnym dostawcą piłek meczowych na wszystkie mecze w rozgrywkach Serie A, Primavera 1, Coppa Italia, Supercoppa i eSerie A.

Z całkowitą widownią ponad miliarda widzów w blisko 200 krajach rocznie i ponad 21 milionami obserwujących w mediach społecznościowych na wszystkich platformach, Serie A jest jedną z najczęściej oglądanych lig na świecie. W lidze biorą udział niektóre z najpopularniejszych drużyn i graczy na świecie. PUMA jest już aktywna we włoskim futbolu poprzez kultowe drużyny, takie jak AC Milan i US Sassuolo, przez lata współpracowała z najlepszymi graczami, takimi jak Diego Armando Maradona, Giorgio Chiellini i Gigi Buffon.

Nowa współpraca uzupełnia dotychczasową umowę PUMY z liga i znacznie rozszerza możliwości w zakresie widoczności na boisku oraz wzmacnia pozycję marki.

– „Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy ogłosić nowa współpracę” – powiedział dyrektor generalny Lega Serie A, Luigi De Siervo – „Połączenie z marką o międzynarodowej renomie, taką jak PUMA, pokazuje znaczenie i reputację Ligi Serie A na poziomie globalnym i oferuje wyższy poziom rozpoznawalności naszej marki. Wybierając markę PUMA zagwarantujemy zarówno najwyższe standardy techniczne dla wszystkich naszych rozgrywek, jak i styl zgodny z trendami mody młodego pokolenia. Porozumienie to gwarantuje również ciągłość w scentralizowanych działaniach marketingowych Ligi Serie A i potwierdza chęć klubów do wspólnej pracy na rzecz doskonalenia naszego produktu”.

„PUMA jest bardzo dumna ze współpracy z Liga Serie A i czekamy razem na wiele ekscytujących sezonów piłkarskich” – powiedział Manolo Schuermann , szef działu marketingu sportowego Teamsport. –„Partnerstwo daje PUMIE platformę do promowania marki w jednej z elitarnych lig piłkarskich na świecie i będzie zakorzenione we współpracy i ambicji. Takie nastawienie pozwoli nam na tworzenie świetnych kampanii produktowych, fabularnych i komercyjnych. Zawsze byliśmy głęboko zakorzenieni we włoskim futbolu i teraz czekamy na stworzenie kolejnej spuścizny razem z Serie A.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›