Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Puchar Świata z dużą oglądalnością

Obecny Puchar Świata w skokach narciarskich w TVP zobaczyło już 4,46 mln widzów.

Puchar Świata w skokach narciarskich w sezonie 2016/2017 ogląda średnio 4,46 mln widzów (4,02 mln osób w TVP1 i 441 tys. w Eurosporcie 1).

Polsce relacje z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn transmitowane są na antenach: TVP1 i Eurosportu. Wszystkie relacje z zawodów pokazywane w okresie od 25 listopada do 11 grudnia 2016 roku oglądało średnio 4,02 mln widzów telewizyjnej Jedynki. Przełożyło się to na 31,15 proc. udziału tej stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 28,39 proc. w 16-59 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie Eurosportu transmisje ogląda dodatkowe 441 tys. osób, co daje tej stacji odpowiednio 3,46 proc., 2,27 proc. i 2,71 proc. udziału. Łączna widownia po trzech pierwszych tygodniach trwającego właśnie sezonu PŚ w skokach na obu antenach wynosi zatem 4,46 mln osób (odpowiednio 34,61 proc., 26,26 proc. i 31,10 proc. udziału).

W całym sezonie 2015/2016 zmagania skoczków przyciągały 3,34 mln widzów (3,02 mln w TVP1 i 320 tys. w Eurosporcie 1). Wówczas zainteresowanie skokami było mniejsze, bo polscy skoczkowie spisywali się znacznie słabiej niż obecnie. Do tej pory najwięcej widzów w TVP1 zgromadził indywidualny konkurs w Klingenthal, który odbył się 4 grudnia br. Śledziło go 4,55 mln osób. W tych zawodach po I serii liderem był Maciej Kot, a drugie miejsce zajmował Kamil Stoch. Bardzo dalekie skoki rywali w II serii spowodowały, że w ostateczności Stoch ukończył zawody na 4. miejscu, a Kot znalazł się oczko niżej.
Wpływy reklamowe z zawodów PŚ transmitowanych w TVP1 w sezonie 2016/2017 wyniosły dotychczas 6,10 mln zł. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.
Źródło: Wirtualne Media.pl

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›