Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSS Społem sponsorem Lowlanders

W dniu 7 grudnia została podpisana umowa sponsoringu pomiędzy PSS Społem Białystok a Lowlanders Białystok.

Tym samym sformalizowano rozmowy na temat współpracy lidera polskiej spółdzielczości oraz tegorocznego mistrza LFA.

Jak przekonuje Prezes Zarządu PSS Społem Białystok, Janusz Kulesza – „Współpraca z drużyną Lowlanders to dla nas nowe doświadczenie, które w naszej ocenie może przynieść wyłącznie pozytywne korzyści dla obu stron. Zetknięcie się dwóch rozpoznawalnych i silnych marek może nieść za sobą wyłącznie efekt synergii. PSS Społem Białystok to marka z ponad 120-letnią tradycją, mocno zakorzeniona w lokalnym handlu i produkcji, na dziś mocno rozwijająca branżę gastronomiczną. Skojarzenie nas jako producenta pieczywa, wędlin i garmażerki czy domowych posiłków z mocnym sportowym teamem propagującym zdrowy styl życia zapewni naszej marce dodatkowe wsparcie marketingowe oraz możliwość dotarcia do nowych odbiorców.

Drużyna Lowlanders poza wsparciem marketingowym i promocją sieci sklepów podczas swoich meczów, będzie sygnować swoją marką bary PSS Społem Białystok oraz otwierany 8 grudnia PUB Piwnica Astoria. Zawodnicy drużyny zadeklarowali swoją obecność w nowym lokalu w mieście, uczestnicząc wspólnie z innymi kibicami w oglądaniu transmisji najważniejszych wydarzeń sportowych.

Profity z takiego układu partnerskiego mają przełożyć się na rozwój i wzmocnienie obu marek, ale przede wszystkim, jak podkreśla Prezes Zarządu Lowlanders Białystok, Piotr Morko, podpisana umowa stanowi dowód na to, że sport może łączyć, nie dzielić – „Jesteśmy dumni, że PSS Społem, jako jedna z najstarszych marek Białegostoku, wesprze naszą drużynę. Jest to dla nas duże wyróżnienie. (…) Do nawiązania relacji między klubem sportowym, a sponsorem wystarczy niewiele. Od pierwszego kontaktu wierzyliśmy, że podpisanie umowy będzie tylko formalnością, ze względu na zdecydowanie, profesjonalizm oraz wiarę z obu stron w sukces.”

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›