Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSG podpisało umowę z Unibet

Francuski Paris-Saint-Germain podpisał umowę z Unibet, który stał się oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu.

Kasyno internetowe należące do Kindred Group podpisało dwuletnią umowę z PSG obejmującą promocję na rynku europejskim. Według francuskiego L’Equipe, wartość kontraktu wynosi 1,5 miliona euro rocznie.

Porozumienie pomiędzy PSG i Unibet spowoduje, że firma zapewni sobie branding na stadionie Parc des Princes i liczne świadczenia internetowe.

Marc Armstrong, dyrektor ds. Sponsoringu w Paris Saint-Germain, powiedział: – “Obaj podzielamy tę samą chęć wygrywania, pasję do gry i niezłomne zaangażowanie w zapewnianie naszym markom rozwoju na wysoce konkurencyjnych rynkach”.

Unibet jest mocno zaangażowany w piłkę nożną na czas, a 70 procent zakładów online na zakłady bukmacherskie wchodzi w sferę piłkarską.

Mathieu Drida, dyrektor generalny Kindred France, dodał: – “Dzięki Paris Saint-Germain Unibet chce ulepszyć swoją pozycję w całej Europie i zaoferować konsumentom ekskluzywne treści, które przybliżą ich do gry”.

PSG zakończyło sezon na sezon 2017/18 jako Ligue 1, ale będzie kontynuowało swoją wyprawę do Ligi Mistrzów UEFA w przyszłym sezonie pod przewodnictwem nowego trenera Thomasa Tuchela po rozstaniu z Unai Emery.

Najnowsze

PSS Społem sponsorem Lowlanders

W dniu 7 grudnia została podpisana umowa sponsoringu pomiędzy PSS Społem Białystok a Lowlanders Białystok Tym samym sformalizowano ...

Całość ›

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi

Energa Basket Ligi stworzyła własną aplikację, w której można śledzić wyniki, terminarz, tabelę najnowsze informacje i media ...

Całość ›

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej 7 grudnia na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

PSS Społem sponsorem Lowlanders.
#sponsoringsport #lowlandersbialystok # https://t.co/GO7iaYkbSg

Ruszyła aplikacja Energa Basket Ligi.
#sponsoringsport #energabasketliga #aplikacja https://t.co/qbAgwdoV2s