Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSG podpisało umowę z Unibet

Francuski Paris-Saint-Germain podpisał umowę z Unibet, który stał się oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu.

Kasyno internetowe należące do Kindred Group podpisało dwuletnią umowę z PSG obejmującą promocję na rynku europejskim. Według francuskiego L’Equipe, wartość kontraktu wynosi 1,5 miliona euro rocznie.

Porozumienie pomiędzy PSG i Unibet spowoduje, że firma zapewni sobie branding na stadionie Parc des Princes i liczne świadczenia internetowe.

Marc Armstrong, dyrektor ds. Sponsoringu w Paris Saint-Germain, powiedział: – “Obaj podzielamy tę samą chęć wygrywania, pasję do gry i niezłomne zaangażowanie w zapewnianie naszym markom rozwoju na wysoce konkurencyjnych rynkach”.

Unibet jest mocno zaangażowany w piłkę nożną na czas, a 70 procent zakładów online na zakłady bukmacherskie wchodzi w sferę piłkarską.

Mathieu Drida, dyrektor generalny Kindred France, dodał: – “Dzięki Paris Saint-Germain Unibet chce ulepszyć swoją pozycję w całej Europie i zaoferować konsumentom ekskluzywne treści, które przybliżą ich do gry”.

PSG zakończyło sezon na sezon 2017/18 jako Ligue 1, ale będzie kontynuowało swoją wyprawę do Ligi Mistrzów UEFA w przyszłym sezonie pod przewodnictwem nowego trenera Thomasa Tuchela po rozstaniu z Unai Emery.

Najnowsze

Podbeskidzie jedzie Toyotą

Podbeskidzie i Toyota podpisały 3-letnie porozumienie, na mocy którego salon samochodowy japońskiej marki dostarczy klubowi 2 samochody: ...

Całość ›

Sportowa uczelnia ze wsparciem sportowej agencji

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu ...

Całość ›

Bloch Optyk w Klubie Biznesu Warty Poznań

Bloch Optyk, firma z 25-letnią tradycją, dołączyła do Klubu Biznesu Warty Poznań To kontynuacja współpracy, która rozpoczęła ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.