fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSG podpisało umowę z Unibet

Francuski Paris-Saint-Germain podpisał umowę z Unibet, który stał się oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu.

Kasyno internetowe należące do Kindred Group podpisało dwuletnią umowę z PSG obejmującą promocję na rynku europejskim. Według francuskiego L’Equipe, wartość kontraktu wynosi 1,5 miliona euro rocznie.

Porozumienie pomiędzy PSG i Unibet spowoduje, że firma zapewni sobie branding na stadionie Parc des Princes i liczne świadczenia internetowe.

Marc Armstrong, dyrektor ds. Sponsoringu w Paris Saint-Germain, powiedział: – “Obaj podzielamy tę samą chęć wygrywania, pasję do gry i niezłomne zaangażowanie w zapewnianie naszym markom rozwoju na wysoce konkurencyjnych rynkach”.

Unibet jest mocno zaangażowany w piłkę nożną na czas, a 70 procent zakładów online na zakłady bukmacherskie wchodzi w sferę piłkarską.

Mathieu Drida, dyrektor generalny Kindred France, dodał: – “Dzięki Paris Saint-Germain Unibet chce ulepszyć swoją pozycję w całej Europie i zaoferować konsumentom ekskluzywne treści, które przybliżą ich do gry”.

PSG zakończyło sezon na sezon 2017/18 jako Ligue 1, ale będzie kontynuowało swoją wyprawę do Ligi Mistrzów UEFA w przyszłym sezonie pod przewodnictwem nowego trenera Thomasa Tuchela po rozstaniu z Unai Emery.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB