Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSG podpisało umowę z Unibet

Francuski Paris-Saint-Germain podpisał umowę z Unibet, który stał się oficjalnym partnerem bukmacherskim klubu.

Kasyno internetowe należące do Kindred Group podpisało dwuletnią umowę z PSG obejmującą promocję na rynku europejskim. Według francuskiego L’Equipe, wartość kontraktu wynosi 1,5 miliona euro rocznie.

Porozumienie pomiędzy PSG i Unibet spowoduje, że firma zapewni sobie branding na stadionie Parc des Princes i liczne świadczenia internetowe.

Marc Armstrong, dyrektor ds. Sponsoringu w Paris Saint-Germain, powiedział: – „Obaj podzielamy tę samą chęć wygrywania, pasję do gry i niezłomne zaangażowanie w zapewnianie naszym markom rozwoju na wysoce konkurencyjnych rynkach”.

Unibet jest mocno zaangażowany w piłkę nożną na czas, a 70 procent zakładów online na zakłady bukmacherskie wchodzi w sferę piłkarską.

Mathieu Drida, dyrektor generalny Kindred France, dodał: – „Dzięki Paris Saint-Germain Unibet chce ulepszyć swoją pozycję w całej Europie i zaoferować konsumentom ekskluzywne treści, które przybliżą ich do gry”.

PSG zakończyło sezon na sezon 2017/18 jako Ligue 1, ale będzie kontynuowało swoją wyprawę do Ligi Mistrzów UEFA w przyszłym sezonie pod przewodnictwem nowego trenera Thomasa Tuchela po rozstaniu z Unai Emery.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›