Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PSG będzie wspierane przez Ericssona

Francuski klub PSG podpisał umowę dotyczącą współpracy z partnerem z branży elektronicznej Ericssonem.

Klub Grzegorza Krychowiaka zawarł bardzo ciekawą umowę z przedstawicielem branży elektronicznej. Oprócz kwoty, która nieoficjalnie wynosić ma 1,8 mln euro klub zyskuje też inne świadczenia. Na mocy umowy Ericsson będzie oficjalnym partnerem klubu. Koncern ma dostarczyć najnowsze rozwiązania z zakresu technologii zarówno dla kibiców jak i trenerów, zawodników. PSG ma się stać najbardziej zaawansowanym klubem na świecie.

Frédéric Longuépée, Paris Saint-Germain Zastępca Dyrektora Generalnego, stwierdził: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać Ericsson w rodzinie Paris Saint-Germain. Transformacja cyfrowa jest bez wątpienia kluczowym priorytetem dla klubu. Podpisanie umowy z firmą Ericsson stanowi ważny krok na przód. Naszym celem jest, aby większość z istniejących i przyszłych technologii wzbogacała wszystkich interesariuszy klubu.

Helena Norrman, Senior Vice President i Chief Marketing and Communications Officer, powiedziała: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego porozumienia. Pomoże ono zarówno Paris Saint-Germain poprawić swoje wyniki sportowe, jak również pozwoli przedstawić ofertę Ericsson. Wspólnie z pracownikami Paris Saint-Germain, będziemy dążyć do tego, żeby jeden z najbardziej utytułowanych klubów będzie też jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie „.

Źródło: PSG

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›