Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Przeżywaj po swojemu w nowej kampanii telewizyjnej Fortuny

Pod hasłem „Przeżywaj po swojemu” ruszyła nowa kampania telewizyjna Zakładów Bukmacherskich Fortuna. Za jej przygotowanie odpowiadają Ażtunagle i Watchout Studio.

Kampania podkreśla indywidualny dla każdego kibica sposób przeżywania sportowych emocji. Fortuna w serii spotów telewizyjnych zwraca uwagę, że emocje te może poczuć każdy, z dowolnego miejsca.

„Nie mam wątpliwości, że to co naprawdę łączy wszystkich, którzy w mniejszym lub większym stopniu interesują się sportem to emocje, jakie zapewnia rywalizacja na stadionach, skoczniach narciarskich czy w klatkach MMA. Zależy nam, by Fortuna kojarzyła się właśnie z prawdziwymi sportowymi emocjami, które każdy ma prawo przeżywać w swoim własnym stylu. Chcemy towarzyszyć w sportowej pasji zarówno ekspertom zaangażowanym w śledzenie wielu rozgrywek równocześnie, jak również okazjonalnym kibicom, zainteresowanym wyłącznie wybranymi wydarzeniami” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Jej pierwsza odsłona będzie emitowana od początku września w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Ponadto zaplanowane są emisje alternatywnych wersji spotów w reklamach video na portalach informacyjnych oraz na Facebooku.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukowało Watchout Studio.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›