Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Przeżywaj po swojemu w nowej kampanii telewizyjnej Fortuny

Pod hasłem „Przeżywaj po swojemu” ruszyła nowa kampania telewizyjna Zakładów Bukmacherskich Fortuna. Za jej przygotowanie odpowiadają Ażtunagle i Watchout Studio.

Kampania podkreśla indywidualny dla każdego kibica sposób przeżywania sportowych emocji. Fortuna w serii spotów telewizyjnych zwraca uwagę, że emocje te może poczuć każdy, z dowolnego miejsca.

„Nie mam wątpliwości, że to co naprawdę łączy wszystkich, którzy w mniejszym lub większym stopniu interesują się sportem to emocje, jakie zapewnia rywalizacja na stadionach, skoczniach narciarskich czy w klatkach MMA. Zależy nam, by Fortuna kojarzyła się właśnie z prawdziwymi sportowymi emocjami, które każdy ma prawo przeżywać w swoim własnym stylu. Chcemy towarzyszyć w sportowej pasji zarówno ekspertom zaangażowanym w śledzenie wielu rozgrywek równocześnie, jak również okazjonalnym kibicom, zainteresowanym wyłącznie wybranymi wydarzeniami” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Jej pierwsza odsłona będzie emitowana od początku września w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Ponadto zaplanowane są emisje alternatywnych wersji spotów w reklamach video na portalach informacyjnych oraz na Facebooku.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka wyprodukowało Watchout Studio.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›