Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Przekroczono granicę 2,5 mln widzów w sezonie Ekstraklasy

Dobry wynik frekwencyjny ostatniej kolejki sprawił, że już w trakcie ostatniej serii łączna liczba widzów w sezonie 2022/23 przekroczyła 2,5 miliona.

W 31. kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy już po raz piąty w tym sezonie na stadionach pojawiło się ponad 100 tys. widzów. Najwięcej kibiców było w Poznaniu, gdzie Lech podejmował Cracovię. Spotkanie wygrane 3:0 przez Kolejorza z trybun przy ul. Bułgarskiej obserwowało 31 123 fanów

Na frekwencyjnym podium w 31. kolejce znalazły się mecze w Szczecinie i Kielcach. Rywalizację Pogoni z Legią oglądało 20 257 kibiców, dzięki czemu pobity został rekord frekwencji na otwartym w październiku nowym obiekcie. Natomiast starcie Korony z Rakowem zgromadziło 14 300 fanów – co oznacza komplet widzów na stadionie Suzuki Arena.

Łącznie wszystkie dziewięć ligowych spotkań obejrzało z trybun 108 027 kibiców, co daje drugi najlepszy wynik w sezonie. Najlepszym pozostaje 11. kolejka obecnego sezonu, gdy łącznie na stadionach obecnych było 108 158 widzów.

To tym samym druga kolejka z rzędu, a piąta w całym sezonie 2022/23, kiedy przekroczona została bariera 100 tys. kibiców. Wszystkie mecze od początku obecnych rozgrywek zgromadziły łącznie 2 552 479 osób.

Średnia w sezonie wynosi obecnie 9 149 na mecz, a jedno spotkanie w ostatniej kolejce zgromadziło na trybunach średnio 12 003 kibiców.

W tym sezonie Ekstraklasa po raz pierwszy w historii rozgrywek prowadzi wspólnie z klubami intensywną kampanię wizerunkową „Spotkajmy Się #NaStadionie”. Szeroko zakrojona ofensywa medialna obejmuje działania digital oraz w telewizji.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›