Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Przedstawiciele Mazowieckiego najbardziej medialni

Pomimo przełożenia jednego z ligowych meczów, Legia Warszawa rozegrała w sierpniu aż osiem spotkań, z czego pięć w Lidze Europy. Pozwoliło jej to zdystansować pozostałe zespoły w rankingu medialności – wynika z najnowszego raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Pierwsze miejsce Legii to żadna niespodzianka – stołeczny klub i bez europejskich pucharów jest najczęściej najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy. W sierpniu w związku z występami w Lidze Europy ta przewaga tylko się zwiększyła. Najwięcej uwagi przyniosły jej mecze z Atromitosem Ateny i Glasgow Rangers. W tym pierwszym przypadku liczbę publikacji zwiększył fakt, iż warszawskiemu klubowi przełożono ligowe spotkanie, co spotkało się z krytyką, także ze strony prezesa PZPN, Zbigniewa Bońka.

Świetny wynik odnotował także Śląsk. Zespół z Wrocławia znalazł się na drugim miejscu zestawienia – po raz pierwszy od lutego 2016 roku. To oczywiście zasługa świetnej postawy w lidze, która zaskoczyła nie tylko rywali wrocławian, ale także kibiców i ligowych ekspertów.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn PKO BP Ekstraklasy w sierpniu 2019 (prasa i wybrane strony internetowe)

W rankingu medialności Fortuna 1. Ligi doszło do zmian na szczycie – spadkowicze z PKO BP Ekstraklasy nadal znajdują się w czołówce zestawienia, jednak pierwsze miejsce tym razem zajął Radomiak Radom. W pierwszej piątce poza wspominanym Radomiakiem, Miedzią Legnica, Stalą Mielec i Zagłębiem Sosnowiec po raz kolejny znalazło się także miejsce dla Warty Poznań, która odnotowała udany początek sezonu. Sportowo na drugim biegunie znajdują się ekipy Odry Opole i Chrobrego Głogów, które znajdują się w strefie spadkowej Fortuna 1. Ligi, ale w rankingu medialności znalazły się w pierwszej dziesiątce.

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Fortuny 1. ligi w sierpniu 2019 (prasa i wybrane strony internetowe)

W zestawieniu polskich piłkarzy będących zawodnikami klubów jednej z pięciu najsilniejszych europejskich lig, Robert Lewandowski po raz drugi z rzędu okazał się lepszy od Krzysztofa Piątka. „Lewy” zaliczył świetny miesiąc w Bundeslidze – 6 goli w 3 meczach, a ponadto rozegrał całościowo pięć spotkań, podczas gdy „Pjona” tylko dwa. Piątek w tych dwóch meczach nie zdobył gola, co także wpłynęło na mniejszą liczbę publikacji. Pozostali piłkarze po raz kolejny zostali zdecydowanie za tą dwójką.

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych polskich piłkarzy występujących w pięciu najmocniejszych ligach europejskich w sierpniu 2019 (prasa i wybrane strony internetowe)

Najnowsze

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako ...

Całość ›

Spore zmiany w Odrze Opole

Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia OKS Odra Opole podjęto decyzję o przekazaniu praw do nazwy klubu, herbu i miejsca w lidze do ...

Całość ›

Suzuki Motor Poland wspiera jeszcze mocniej reprezentantów Polski i PZB

Reprezentanci Polski w boksie kobiet i mężczyzn objęci zostali wsparciem stypendialnym przez Suzuki Motor Poland, japońską markę ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich.
#sponsoringsport #blachotrapez #skokinarciarskie https://sponsoringsport.pl/blachotrapez-sponsorem-reprezentacji-polski-w-skokach-narciarskich/

Spore zmiany w Odrze Opole.
#sponsoringsport #odraopole #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/spore-zmiany-w-odrze-opole/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.