Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Przedstawiciele klubów Ekstraklasy spotkały się

Przedstawiciele wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy i zarządzającej rozgrywkami spółki Ekstraklasa SA spotykali się 8 grudnia na zjeździe w Jachrance.

Celem spotkania było podsumowanie ostatnich dwunastu miesięcy, a także omówienia planów związanych z rozwojem rozgrywek ligowych. Panele koncentrują się na kluczowych tematach dotyczących piłki klubowej, a także kwestii marketingowych, prawniczych i finansowych. W wydarzeniu uczestniczą również zaproszeni przez Ekstraklasę SA przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

„Zjazd w Jachrance jest pierwszym tak dużym spotkaniem w naszym klubowym piłkarskim gronie od grudnia 2019 roku i przerwy spowodowanej pandemią. Bardzo się cieszę, że wreszcie mogliśmy spotkać się i uczestniczyć w wielu interesujących panelach poświęconych przyszłości piłki nożnej w wydaniu klubowym i międzynarodowym. Kształtowanie przyszłości rozgrywek oznacza dzielenie się pomysłami, opiniami, propozycjami, ale przede wszystkim charakteryzuje się troską o potrzeby wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy. Obecnych jak i tych przyszłych. Stąd w zjeździe wzięli również udział przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Wymiana wiedzy i doświadczeń, która zachodzi między przedstawicielami klubów, jest bardzo ważnym elementem towarzyszącym takim wydarzeniom” – powiedział Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.

W spotkaniu klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy uczestniczą przedstawiciele FIFA, European Leagues i Polskiego Związku Piłki Nożnej. Frans De Weger z Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej omówił kwestię rozstrzygania sporów w Trybunale FIFA, zaś Jacco Swart, Dyrektor Zarządzający European Leagues przedstawił aktualne informacje na temat prac prowadzonych w sprawie modyfikacji ligowych i międzynarodowych rozgrywek europejskich po 2024 roku.

„Ekstraklasa w ramach European Leagues jest zarówno bardzo otwarta na naukę jak i chętna do dzielenia się swoją wiedzą z innymi ligami w Europie. Jest także bardzo zaawansowana technologicznie, dzięki swojej spółce zajmującej się produkcją telewizyjną – Ekstraklasa Live Park. To liga, która bardzo mocno angażuje się w problemy klubów i na bieżąco pomaga je rozwiązywać’ – powiedział Jacco Swart.

Z Europejskiego Stowarzyszenia Klubów (ECA) obecny był także Mario Chemor Flores, który wraz dyrektorami działu prawnego omawiał najnowsze reformy i orzecznictwo w prawie transferowym. Prelekcję wygłosił również Tomas Barta, dyrektor zarządzający ligą czeską, który opowiadał o perspektywie wyzwań stojących przed rozgrywkami i klubami naszych południowych sąsiadów. Ze strony PZPN wystąpił dyrektor Szkoły Trenerów Paweł Grycmann, który przybliżał szefom klubów projekty szkoleniowe wdrażane przez polską federację.

„Jako Ekstraklasa SA niezwykle mocno angażujemy się w działania profrekwencyjne, ale także chcemy docierać do kibiców, wykorzystując przy tym nowe narzędzia i technologie. We wrześniu zapoczątkowaliśmy kampanię wizerunkową #NaStadionie. Nie chcemy jednak na tym poprzestawać. Dlatego na spotkaniu odbywają się specjalne panele skierowane do pracowników klubowych w pionach marketingowym i komunikacyjnym. Zaprosiliśmy ekspertów w tej dziedzinie z Polski i zagranicy – w tym m.in. z Ajaxu Amsterdam czy Google i YouTube. Chcemy, by nasze kluby przyswajały najbardziej aktualne trendy, a także podążały nowoczesnymi ścieżkami dotarcia do kibiców” – dodaje Marcin Animucki.

Łącznie w konferencji wzięło udział ponad 200 osób ze wszystkich klubów Ekstraklasy, w tym przedstawiciele zarządów, pionów sportowych, finansowych oraz marketingu i komunikacji. W spotkaniu uczestniczyli także reprezentanci 1. Ligi, PZPN oraz najważniejszych partnerów Ekstraklasy SA.

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›