Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

W Pruszkowie z nowymi strojami

Znicz Pruszków wraz ze swoim sponsorem technicznym, marką Zina przedstawił nowe stroje na debiutancki sezon w pierwszej lidze.

Klub z podwarszawskiego Pruszkowa ten sezon spędzi na zapleczu Ekstraklasy, oprócz progresu sportowego można zauważyć również rozwój marketingowy klubu. Niedawno przedstawione zostały nowe stroje dla Znicza wyprodukowane przez wieloletniego partnera – Zinę. Sublimowane koszulki oprócz charakterystycznych barw – czerwieni, żółtego i bieli mają symboliczne płomienie. Nawiązują one do nazwy klubu. Całość kolekcji można zobaczyć na fanpage klubu.

Współpraca między Ziną a Zniczem nie zamyka się tylko nas stworzeniu dedykowanej odzieży. Powstał również spot promujący markę, w którym udział biorą piłkarze z Pruszkowa. Przed każdym spotkaniem również będą oni wyrzucać w trybuny 10 piłek, które trafią do kibiców.

Źródło: Znicz Pruszków

Najnowsze

Janicki nowym Prezesem Pierwszej Ligi Piłkarskiej

Na Walnym Zgromadzeniu, które było reprezentowane przez 18 klubów w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej, wybrano nowego prezesa ...

Całość ›

Firma PENALTY nowym sponsorem technicznym Radomiaka

Brazylijska firma Penalty będzie sponsorem technicznym Radomiaka co najmniej przez dwa najbliższe sezony Na specjalnie zwołanej ...

Całość ›

Legia najlepsza w mediach, Piątek przed Lewandowskim

W czerwcu - najmniej medialnym miesiącu dla klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy - to Legia Warszawa ponownie znalazła się na szczycie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›