Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ProZero kolejny raz Sponsorem Tytularnym Grand Prix PLS

PreZero po raz kolejny będzie sponsorem tytularnym rozgrywek Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki, które odbędą się w lipcu i sierpniu na piaszczystych boiskach w Gdańsku i Krakowie. Rozgrywki w ubiegłym roku cieszyły się olbrzymim zainteresowaniem kibiców, więc PLS S.A. i sponsor tytularny postanowili kontynuować współpracę.

Pomysł rozgrywek ligi letniej na piasku zrodził się po tym, jak z powodu pandemii koronawirusa szefowie Polskiej Ligi Siatkówki S.A. musieli zdecydować o przedwczesnym zakończeniu sezonów 2019/2020.

– “Ta inicjatywa okazała się strzałem w dziesiątkę, a firma PreZero uwierzyła w nasz projekt, choć nikt do końca nie mógł zagwarantować efektów. Udało się wyśmienicie, siatkarki i siatkarze pokazali, że tęsknili za grą, a kibice na trybunach i przed telewizorami udowodnili, jak bardzo kochają siatkówkę. Chwilę po zakończeniu ostatniego meczu w ubiegłym roku w Gdańsku wiedzieliśmy, że ten pomysł trzeba kontynuować w kolejnych latach. Bardzo się cieszę, że firma PreZero będzie z nami także tego lata” – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

W tym roku PreZero Grand Prix odbędzie się w Gdańsku i Krakowie, a mecze będzie można będzie zobaczyć zarówno na trybunach, jak i na sportowych antenach Polsatu. Panie zagrają w Gdańsku (od 29 lipca do 1 sierpnia), z kolei panowie rywalizować będą w Krakowie (od 5 do 8 sierpnia). W turniejach wystartują ekipy z PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi, mecze odbywać się będą do dwóch wygranych setów. Nowością jest system grania, tzw. brazylijski.
Miano sponsora tytularnego to duża odpowiedzialność i wielkie wyzwanie. PreZero będzie więc nie tylko wspierać całe wydarzenie, zachęcać do uprawiania sportu, w szczególności siatkówki, ale będzie też realizować swoją misję, którą jest edukowanie dzieci i dorosłych w zakresie ochrony środowiska oraz propagowanie postaw ekologicznych wśród wszystkich uczestników oraz publiczności.

– “Poczucie odpowiedzialności za środowisko naturalne motywuje nas do ciągłego działania i włączania się w przedsięwzięcia służące promowaniu bardziej ekologicznego, ale też zdrowego trybu życia. Właśnie dlatego po raz kolejny angażujemy się we współpracę z Polską Ligą Siatkówki. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w rozwoju zupełnie nowego przedsięwzięcia w polskim sporcie i być jego częścią. PreZero Grand Prix PLS to niesamowite, sportowe widowisko, podczas którego mamy okazję realizować naszą misję w zakresie budowania i pobudzania wrażliwości ekologicznej. Wierzę, że takie inicjatywy w przyszłości zaowocują wzrostem troski o środowisko przez innych” – podkreśla Magdalena Krzeszewska, Członek Zarządu PreZero.

Przypomnijmy, że firma PreZero współpracuje z Polską Ligą Siatkówki od 2019 roku. Wtedy była sponsorem Superpucharu Polski Kobiet 2019 oraz Superpucharu Polski Mężczyzn 2019.

PreZero to wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska. Jako dostawca usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wspiera rozwój gospodarki obiegu zamkniętego, która pomaga zmniejszać poziom zanieczyszczeń i chronić zasoby naturalne. PreZero traktuje odpady jak cenne surowce a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom ogranicza niemal do zera ilość tych odpadów, których nie można poddać recyklingowi.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›