Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Prokopiak nowym Rzecznikiem Stali Mielec

Z dniem 14 listopada nowym rzecznikiem prasowym FKS Stal Mielec S.A. został Mateusz Prokopiak. Obejmuje również funkcję Kierownika Komunikacji.

Mateusz Prokopiak ma 30 lat i jest absolwentem Dolnośląskiej Szkoły Wyższej. Przez ostatnie 3 lata współpracował z redakcją portalu PodkarpacieLive. Tworzył również treści do magazynu Podkarpackiego Związku Piłki Nożnej. W ostatnim czasie pełnił funkcję kierownika w jednej z największych agencji interaktywnych na Podkarpaciu, odpowiadając za promocję i rozwój wizerunku w sieci.

– „Wydarzenia sportowe są nieodzownym elementem mojego życia, można powiedzieć, że sport to część mojego DNA. Rocznie oglądam około 100 meczów bezpośrednio z trybun, tak więc w prawie każdy weekend jestem obecny na piłkarskich stadionach” — mówi Mateusz Prokopiak.

– „Wielokrotnie w social mediach podkreślam swoją więź z FKS Stal Mielec, ponieważ zawsze będąc na trybunie dla mediów, wybieram krzesełko z numerem 184, gdyż jest to numer mojego domu rodzinnego” — podkreśla Mateusz.

– „Na zawsze w pamięci będę miał dwa wydarzenia związane z naszym Mieleckim klubem. Pierwsze to oczywiście świętowanie wraz z kibicami awansu do PKO BP Ekstraklasy. Drugi moment to mecz Stali z Lechem Poznań w ramach rozgrywek Pucharu Polski. Był to pierwszy mecz w czasie pandemii, na którym nie mogli być obecni kibice. Oprócz mnie na stadionie było obecnych kilku przedstawicieli mediów. Ta smutna cisza i widok pustych trybun jeszcze bardziej utwierdził mnie w przekonaniu, które również często powtarzam: „piłka nożna dla kibiców” — mocno zaakcentował Mateusz.

– „Liczę również na owocną współpracę z dziennikarzami, dla których jestem do dyspozycji. Biorąc pod uwagę, że nasz klub jako jedyny reprezentuje województwo podkarpackie w PKO BP Ekstraklasie, jestem przekonany, że uda nam się zintensyfikować wspólne działania” — zakończył nowy rzecznik prasowy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›