Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Projekt Warszawa wdraża zmiany

Wdrożenie kompleksowej strategii rozwoju i komunikacji klubu, utworzenie akademii siatkarskiej, nawiązanie współpracy z międzynarodową agencją marketingu sportowego SPORTFIVE oraz nowi partnerzy biznesowi – IMMERGAS i SKI TEAM – to najważniejsze zmiany w Projekcie Warszawa.

Podczas konferencji zakomunikowano nawiązanie długofalowej współpracy pomiędzy klubem, a  międzynarodową agencją marketingu sportowego SPORTFIVE, która w Polsce działa od 1997 roku, współpracując z podmiotami sportowymi, stacjami telewizyjnymi i markami.

– „Globalne doświadczenia SPORTFIVE w różnych obszarach biznesu sportowego potwierdzają, że sponsoring sportowy jest ważnym elementem budowania rozpoznawalności oraz pozytywnych i długotrwałych skojarzeń z marką. Wdrożenie opracowanej przez nas strategii rozwoju i komunikacji pozwoli Projektowi Warszawa na osiągnięcie celów biznesowych i wizerunkowych. Natomiast nawiązanie mocnych partnerstw marketingowych wpłynie na zapewnienie stabilności finansowej klubu i zainteresowania marką, co w konsekwencji przyniesie także pożądane sukcesy sportowe” – zapewnia Tomasz Rożenek, dyrektor sprzedaży SPORTFIVE POLAND Sp. z o.o.

Dzięki staraniom SPORTFIVE pozyskano już nowych partnerów klubu. Jednym z nich jest Immergas Polska, producent pomp ciepła, hybrydowych pomp ciepła i kotłów gazowych.

– „W Immergas od lat wspieramy sport, głównie zespołowy, gdzie liczą się takie same wartości, jak w biznesie. Oprócz pasji, zaangażowania, kluczowa dla sukcesu jest współpraca. Niezbędna jest świadomość, że sukces jest wspólnym dziełem wszystkich tych, którzy na niego pracują. Z tą wartością chcemy być utożsamiani jako marka i jako organizacja. Współpracę z Projektem Warszawa traktujemy także jako platformę komunikacji –  z mieszkańcami Warszawy, ale także kibicami siatkówki, którzy zaufają Projektowi i będą go wspierać. Mamy wiele spójnych celów. Jako producent m.in. hybrydowych pomp ciepła chcemy wspólnie z klubem pracować nad obszarem edukacji i promowania ekologicznych rozwiązań grzewczych w stolicy w celu poprawy jakości życia i powietrza” – powiedziała Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.

Powodem dumy władz klubu jest powołanie od nowego sezonu międzynarodowej akademii siatkarskiej Projektu Warszawa, w której trenować będą młodzi sportowcy z Polski i Ukrainy, a docelowo także z innych krajów. Fundacja Projektu Warszawa zarządza akademią, a jej głównym partnerem została sieć specjalistycznych sklepów rowerowo-narciarskich SKI TEAM. Młodych siatkarzy szkolić będzie sztab trenerski pod kierownictwem Pawła Mikołajczaka, który wraca do klubu w nowej roli.

– „Siatkówka to moja wielka pasja i bardzo się cieszę, że dzięki współpracy z naszymi partnerami możemy walczyć o najwyższe cele sportowe, a także zwiększać zainteresowanie klubem w stolicy. W nowym sezonie powracamy także z cyklicznymi spotkaniami w Klubie Biznesu” – powiedział Piotr Gacek, wiceprezes i dyrektor sportowy Projektu Warszawa. 

– „Jednak szczególne znaczenie ma dla mnie długo oczekiwany start międzynarodowej akademii siatkarskiej Projektu Warszawa. Jestem przekonany, że dzięki akademii wychowamy wspaniałych zawodników, którzy pójdą w ślady obecnie grających w naszym klubie mistrzów świata – Andrzeja Wrony, Damiana Wojtaszka, Piotra Nowakowskiego i Artura Szalpuka” – dodał Gacek, który sam sięgał z reprezentacją Polski po wicemistrzostwo globu w 2006 roku i złoto mistrzostw Europy 2009.

– Sport młodzieżowy jest dla nas niesłychanie ważny – buduje silne więzi i jednoczy. Zaangażowanie SKI TEAMU w powstanie międzynarodowej Akademii Projektu Warszawa zrodziło się właśnie z chęci wsparcia integracji młodzieży polskiej i ukraińskiej poprzez sport. Zależało nam też na tym, żeby Projekt Warszawa miał wychowanków, którzy kontynuować będą bogate tradycje siatkarskie stolicy – powiedział Tomasz Piątkowski, prezes zarządu SKI TEAM. 

Partnerem głównym klubu jest miasto stołeczne Warszawa. Dorota Ognicha, zastępca dyrektora Biuro Sportu i Rekreacji UM Warszawy docenia, że siatkarze Projektu Warszawa mocno identyfikują się ze swoim miastem. 

– „Zespołowość, pracowitość, pasja i zaangażowanie to wartości reprezentowane przez klub, które są ważne także dla nas. Nie ma lepszej i efektywniejszej formy promocji, niż poprzez sport, dodatkowo w dyscyplinie, która wyzwala pozytywne emocje, na trybunach jest bezpiecznie, a kibice zachowują się i wspierają drużynę kulturalnie” – zapewnia Ognicha. 

Podczas konferencji poinformowano także o zmianach organizacyjnych i powiększeniu zespołu komunikacji klubu, którym pokieruje doświadczony PR manager sportowy Sławomir Rykowski.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›