Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany przez kibica i sympatyka koszykówki.

Każdy, kto kocha koszykówkę, a przy okazji potrafi malować czy projektować graficznie mógł wziąć udział w konkursie. – „Jest to projekt od kibiców dla kibiców, więc mamy nadzieję, że nowa koszulka cieszyć się będzie sporym zainteresowaniem” – mówi Olga Kijewska-Ratajczak, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki. -„Ogłaszając konkurs oddaliśmy pełną decyzyjność naszym kibicom. Cieszymy się, że podjęli wyzwanie przesyłając projekty, a także biorąc udział w głosowaniu.”

Koszulka zostanie oficjalnie zaprezentowana w dniu 26 listopada w Sklepie Koszykarza w Warszawie, a już 2 grudnia trafi do sprzedaży w mobilnym SK podczas meczu Polska – Włochy w ERGO ARENIE w Gdańsku oraz w sklepie internetowym. Przypominamy, że koszulki ze zwycięskim projektem to edycja limitowana.

Autor zwycięskiego projektu otrzyma karnet dla 2 osób na wszystkie mecze Reprezentacji Polski Kobiet i Mężczyzn w sezonie 2018/2019/2020 z dostępem do strefy VIP, VOUCHER o wartości 500 złotych na zakupy w Sklepie Koszykarza i zaproszenie na oficjalną prezentację nowej Koszulki Kibica z limitowanej kolekcji z udziałem zawodników Reprezentacji Polski.

I miejsce zajął Arkadiusz Powolny

II miejsce zajęła Weronika Suchodolska

III miejsce zajęła Lidia Hałasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›