Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75. edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu wyścigowi – Tissot T-Race Cycling Tour de Pologne 2018 Special Edition!

– „Bardzo się cieszę, że nawiązaliśmy współpracę z marką Tissot, która odpowiada za oficjalny pomiar czasu podczas 75. edycji Tour de Pologne UCI World Tour. Dzięki temu partnerstwu łączymy cenioną na całym świecie precyzję Tissot z głęboko zakorzenioną narodową pasją do kolarstwa. Jestem przekonany, że fani tej dyscypliny docenią technologiczną biegłość naszego zaufanego partnera, który z myślą o miłośnikach kolarstwa stworzył dedykowany jubileuszowej edycji Tour de Pologne zegarek z wygrawerowanym na deklu koperty logo 90 lat wyścigu.” – Czesław Lang, Dyrektor Generalny Lang Team.

4 sierpnia startuje 75. edycja jednego z najpopularniejszych wyścigów kolarskich na świecie – Tour de Pologne. Już po raz drugi w historii wyścigu za oficjalny pomiar czasu będzie odpowiadać Tissot, producent szwajcarskich zegarków, posiadający wieloletnie doświadczenie w chronometrażu najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie.

Ukoronowaniem nowego partnerstwa marki jest dedykowany Tour de Pologne unikatowy czasomierz. Tissot T-Race Cycling Tour de Pologne Special Edition 2018 to ergonomiczny sportowy zegarek, który dzięki właściwościom wykorzystanych materiałów jest niezwykle lekki i wytrzymały. Zegarek wyposażono w uniwersalną czarną, sportową tarczę z trzema licznikami chronografu oraz dużymi luminescencyjnymi wskazówkami, dzięki którym z łatwością można odczytać godzinę. Faktura oraz kolor tarczy przypomina nawierzchnię szosy, którą przemierzają kolarze podczas wyścigu. Jednak to nie wszystkie nawiązania do kolarstwa. W zegarku znajdziemy także wiele elementów inspirowanych wyglądem poszczególnych części roweru.

Wygląd paska oraz uszu koperty wskazuje na podobieństwo do widelca ramy rowerowej. Zewnętrzna część tarczy z charakterystycznym indeksem imitującym szprychy wraz z pierścieniem tachymetru przypomina koło roweru. Rowerowe akcenty widoczne są także w innych miejscach: przyciski przypominają dźwignie hamulca, na spodzie koperty i na koronce odwzorowano charakterystyczną strukturę kasety rowerowej, a inspiracją dla wewnętrznej strony paska był łańcuch rowerowy.

Zegarek Tissot T-Race Cycling Tour de Pologne Special Edition 2018 to połączenie funkcjonalności i pasji do sportu. Dzięki licznym detalom zegarek w doskonały sposób oddaje energię wyścigu, a wygrawerowane logo 90 lat Tour de Pologne sprawia, że to wspaniały okaz dla kolekcjonerów!

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›