Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PreZero sponsorem tytularnym Grand Prix PLS

Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki ma nowego sponsora tytularnego. Została nim grupa PreZero, wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i ochroną środowiska.

Sponsor wesprze organizatora w promowaniu aktywności i ekologicznych zachowań podczas letniej ligi.

Debiutanckie rozgrywki PreZero Grand Prix odbędą się w trzech wyjątkowych miejscach. Siatkarki i siatkarze najpierw zawitają do Krakowa (24-26 lipca, kompleks sportowy KS Wanda Kraków, ul. Bulwarowa 39), a tydzień później będą rywalizować w stolicy (31 lipca-2 sierpnia, Monta Beach Volley Club). Wielki finał rozgrywany będzie w Gdańsku (7-9 sierpnia, LOTOS Stadion Letni Gdańsk).

Rozgrywki PreZero Grand Prix potrwają przez trzy kolejne weekendy. Szesnaście drużyn z PlusLigi oraz TAURON 1. Ligi podzielono na 4 grupy. Każda z ekip zagra w jednym turnieju kwalifikacyjnym (czyli w praktyce zajmie to tylko dzień gry), po dwie najlepsze drużyny z każdej z grup zagrają w turnieju finałowym (7-9 sierpnia). PreZero Grand Prix będzie rozgrywane na piachu, na boisku drużyna będzie liczyła 4 osoby (skład od 4 do 8). Zasady gry będą identyczne jak w siatkówce halowej (z tym, że każda z 4 osób może atakować), halowe wymiary będzie miało także boisko. Z kolei w turnieju kobiecym wystartuje łącznie 8 drużyn.

Letnia Liga to zupełnie nowy produkt, w którego promocję i rozwój zdecydowała się wejść firma PreZero. – „PreZero Grand Prix to nasz nowy pomysł na promocję ligowej siatkówki” – mówi Paweł Zagumny, prezes PLS S.A. – „Cieszę się, że już na początku mamy wsparcie tak dużego partnera, jakim jest PreZero. Razem stworzymy naprawdę ciekawe widowiska dla naszych kibiców, którzy z pewnością czekają na powrót swoich ulubionych siatkarzy i siatkarek na boiska. Bardzo dziękuję firmie PreZero za kolejną wspólną inicjatywę i coraz silniejsze więzi z najlepszą ligową siatkówką w naszym kraju.”

Misją PreZero jest dbanie o czyste jutro, propagowanie postaw proekologicznych i edukacja w tym zakresie. Wydarzenia sportowe są idealną okazją do spotkań z dużą liczbą uczestników w sprzyjającej, rodzinnej atmosferze i dotarcie do nich z przekazem PreZero.

„Podstawą naszej działalności są usługi związane z zagospodarowaniem odpadów i ochroną środowiska. Każdego dnia dbamy o czystość w miastach i gminach. Troszczymy się o to, co kolejne pokolenia dostaną od nas w spadku, chcąc zapewnić im czyste jutro. To nasze zobowiązanie, które od lat sukcesywnie realizujemy” – mówi Magdalena Krzeszewska, członek Zarządu PreZero. – „Na co dzień prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne. W ramach promocji działań proekologicznych włączamy się w różne inicjatywy, które tak jak my kształtują pozytywne postawy. Jedną z nich są właśnie Grand Prix, które tworzymy wspólnie z PLS.”

PreZero to wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska. Jako dostawca usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wspiera rozwój gospodarki obiegu zamkniętego, która pomaga zmniejszać poziom zanieczyszczeń i chronić zasoby naturalne. PreZero traktuje odpady jak cenne surowce a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom ogranicza niemal do zera ilość tych odpadów, których nie można poddać recyklingowi.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›