Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Prawie 110 tysięcy kibiców w kolejce Ekstraklasy

Łącznie 108 158 kibiców pojawiło się na wszystkich stadionach w trakcie 11. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy. To obecnie najlepszy frekwencyjny wynik w sezonie 2022/23. Najwięcej fanów pojawiło się na sobotnim hicie w Poznaniu, gdzie Lech podejmował Legię Warszawa. Polski klasyk obejrzało 35 410 kibiców.

Pod względem frekwencji, miano drugiego najlepiej oglądanego meczu 11. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy zyskało spotkanie inaugurujące otwarcie stadionu w Szczecinie między Pogonią a Lechią Gdańsk, które obejrzało 20 016 kibiców. 17 532 widzów natomiast było obecnych na meczu Widzew Łódź – Raków Częstochowa, a 11 067 fanów oglądało ze stadionu przy ulicy Roosvelta spotkanie Górnik Zabrze – KGHM Zagłębie Lubin. 

Biorąc pod uwagę wszystkie spotkania 11. kolejki po raz pierwszy w obecnych rozgrywkach liczba widzów przekroczyła sto tysięcy, a dokładnie wyniosła 108 158. Ostatni raz ponad 100 tysięcy kibiców na wszystkich meczach kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy pojawiło się w 34. serii spotkań zeszłego sezonu, gdy łącznie na stadionach obecnych było 112 tysięcy osób.

Obecnie po 11. kolejce sezonu 2022/23 najlepszą średnią widzów może pochwalić się Legia Warszawa (19 726). Na podium znajdują się również Lech Poznań (18 090) i Widzew Łódź (17 020). Łączna suma widzów w całym sezonie wynosi 897 630 (średnia 9 350 na mecz). 

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›