Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Prawdziwie góralskie koszulki Podbeskidzia

Podbeskidzie Bielsko-Biała podczas przedsezonowej prezentacji zaprezentowała nowe koszulki meczowe, które charakteryzuje nawiązanie do góralskiej kultury.

Punktualnie o 18:00 rozpoczęło się wydarzenie, którego punktem kulminacyjnym było zaprezentowanie zestawu koszulek meczowych TS Podbeskidzie w sezonie 2019/20. Stroje klubowe jeszcze nigdy nie były tak bardzo związane z regionem.

Uroczystość rozpoczął występ kapeli góralskiej „Ondraszki”, który doskonale wpisał się w regionalną atmosferę wydarzenia. Kibice powoli gromadzili się wokół strefy eventowej w Gemini Park, a nad nimi powiewała ogromnych rozmiarów koszulka (1,6 x 3,3 m), przysłonięta przez czerwone płachty. Wszyscy jednak doskonale domyślali się, co skrywa pod sobą materiał. Uroczystość rozpoczął prowadzący spotkanie rzecznik prasowy klubu TS Podbeskidzie – Marcin Zarębski, który powitał przybyłych kibiców i gości.

Następnym ważnym punktem spotkania było podpisanie nowej umowy z C.H. Gemini Park w Bielsku-Białej przez prezesa klubu Bogdana Kłysa i dyrektor Krzysztofa Brączka. Na mocy umowej której Oficjalny Sklep Klubowy TS Podbeskidzie nadal będzie funkcjonował w centrum handlowym przy ul. Leszczyńskiej 20. Chwilę później prezes składał podpis na kolejnej umowie – tym razem z firmą Masita, z którą Podbeskidzie jest już od 6 lat – i pozostanie przez najlbliższe 2. Przedstawiciel holenderskiej firmy odzieżowej, Guido Vreuls był obecny na wydarzeniu i z dumą uścisnął dłoń prezesowi Kłysowi. Masita pozostanie więc oficjalnym sponsorem technicznym Podbeskidzia i będzie zaopatrywać piłkarzy Górali w niezbędny sprzęt treningowy i meczowy.

Kolejnym etapem wydarzenia było wyczekiwane zaprezentowanie koszulki. Kibice z wielkim oczekiwaniem wpatrywali się w płachtę materiału, który wkrótce miał opaść i odsłonić prawdziwie góralską koszulkę meczową. Prezes Bogdan Kłys w asyście dyrektora Krzysztofa Brączka i Guido Vreulsa odsłonił wielki t-shirt. Chwilę później wszystkie 3 koszulki (wersje: białą, niebieską i czerwoną) zaprezentowały dwie modelki i model. Na twarzach kibiców widać było duży entuzjazm i pozytywne zaskoczenie. Okazało się, że nowa koszulka jest wyjątkowo casualowa i świetnie pasuje do codziennej odzieży – zarówno w stylu sportowym, jak i eleganckim.

Szczególną uwagę poświęcono regionalnym, charakterystycznym aspektom nowej koszulki – m.in. specjalnemu stylizowanemu „haftowi” oraz rozecie karpackiej. O obu elementach więcej informacji wkrótce pojawi się na stronie internetowej klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›