Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Prawa telewizyjne do Premier League sprzedane za rekordowe pieniądze

Zarządcy Premier League sprzedali prawa do transmisji na rynku chińskim za dziesięciokrotnie wyższą sumę niż ostatnio.

Trzyletnie porozumienie, począwszy od sezonu 2019/2020, z chińskim PPTV, należącym do dobrze znanej kibicom piłkarskim grupy Suning (właściciele Interu Mediolan i Jiangsu), wycenia się na 560 milionów funtów. Oznacza to blisko dziesięć razy większą kwotę za sezon niż pozyskiwana z chińskiego rynku do tej pory.

Aktualnie rekord kwoty zakupu telewizyjnych praw zagranicznych do Premier League dzierżą Amerykanie. NBC za pakiet na sześć lat zapłaciło miliard dolarów, czyli 167 milionów za sezon. Azjaci, w przeliczeniu, wyłożą 233 miliony dolarów za sezon.

Oczywiście najdroższy pakiet praw został sprzedany w samej Wielkiej Brytanii. Sky i BT za transmitowanie meczów Premier League przez trzy lata od początku trwającego sezonu zapłaciły 5,14 miliarda funtów, czyli 1,71 miliarda za każdą kampanię.

Źródło: Transfery.info

Najnowsze

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›