Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pracuj.pl w sportowej kampanii z szefem

1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.

Rozpoczęcie nowego roku to naturalny moment, w którym myśli się o zmianie pracy. Serwis Pracuj.pl chce zachęcić odbiorców, aby w ramach postanowień noworocznych sprawdzili, czy nie szukają nowego, lepszego miejsca pracy. W każdej z kampanii Pracuj.pl chce pokazywać różne powody motywujące do podjęcia decyzji o takiej zmianie – w najnowszej odsłonie będzie to temat dodatkowych benefitów oferowanych przez pracodawcę.

Kampania będzie obecna w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Obejmie także działania online, w tym dodatkowe spoty dedykowane do tego medium. W ramach działań promocyjnych prowadzona będzie także komunikacja w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania online prowadzone są przez Dział Promocji Online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

Kampania „Szef i Reszta” prowadzona jest przez Pracuj.pl od jesieni 2016 roku. Została doceniona przez branżę reklamową, uzyskując srebrne Effie w kategorii Usługi, jako jedna z najefektywniejszych kampanii w Polsce w 2017 roku.

Źródło: Pracuj.pl

Najnowsze

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›

Władysława Nowak Prezesem Wisły Kraków

1 sierpnia 2022 roku funkcję Prezesa TS Wisła Kraków SA objął Władysław Nowak Nowy sternik zastąpił na tym stanowisku Dawida ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›