Pracuj.pl w sportowej kampanii z szefem
1 stycznia 2018 wystartowała najnowsza kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Rozpoczęcie nowego roku to naturalny moment, w którym myśli się o zmianie pracy. Serwis Pracuj.pl chce zachęcić odbiorców, aby w ramach postanowień noworocznych sprawdzili, czy nie szukają nowego, lepszego miejsca pracy. W każdej z kampanii Pracuj.pl chce pokazywać różne powody motywujące do podjęcia decyzji o takiej zmianie – w najnowszej odsłonie będzie to temat dodatkowych benefitów oferowanych przez pracodawcę.
Kampania będzie obecna w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Obejmie także działania online, w tym dodatkowe spoty dedykowane do tego medium. W ramach działań promocyjnych prowadzona będzie także komunikacja w kanałach własnych Pracuj.pl, takich jak YouTube czy Facebook.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania online prowadzone są przez Dział Promocji Online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.
Kampania „Szef i Reszta” prowadzona jest przez Pracuj.pl od jesieni 2016 roku. Została doceniona przez branżę reklamową, uzyskując srebrne Effie w kategorii Usługi, jako jedna z najefektywniejszych kampanii w Polsce w 2017 roku.
Źródło: Pracuj.pl