Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Poznań Maraton pokazuje jubileuszową koszulka od 4F

Dopracowana w każdym szczególe, zaprojektowana z dumą i radością. Jubileuszowa koszulka techniczna marki 4F to wyjątkowy projekt.

Komfort biegacza to swoboda od pierwszego do ostatniego kilometra i wygoda podczas najmniejszego ruchu. Tak będzie czuł się każdy biegacz – maratończyk już 20. października w Poznaniu.

Techniczne walory koszulki to przede wszystkim lekki, oddychający, bezszwowy materiał, który minimalizuje ryzyko podrażnień wywołanych długotrwałym wysiłkiem. Granatowy kolor koszulki przełamany jest złotą wstęgą z symbolem 20. PKO Poznań Maratonu im. Macieja Frankiewicza. Wstęga pełni rolę osi czasu, na której umieszczony jest kolaż wraz z historycznymi zdjęciami, z poprzednich edycji biegu. – “Tegoroczna propozycja podyktowana jest przede wszystkim wysokimi oczekiwaniami biegaczy, którzy w sposób szczególny chcą uczcić biegowe święto. Chcemy, by każdy czuł dumę nosząc i biegając w koszulce czy to już podczas maratonu czy na co dzień” – mówi Łukasz Miadziołko Dyrektor Biegu. – “Dla nas jest bardzo odświętna, to niepowtarzalny projekt” – dodaje. W tej samej szacie graficznej zawodnicy otrzymają także wielofunkcyjny komin, który podczas jesienno-zimowej aury służyć może jako ochrona na szyje lub głowę.

Zapisy na 20. PKO Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza trwają do 19.10.2019 r. lub do osiągnięcia maksymalnego limitu opłaconych zgłoszeń, a ten w tym roku wynosi 6 000. Do 13 września opłata wynosi 160 zł.

Sponsorem Tytularnym Imprezy jest PKO Bank Polski. 20.PKO Poznań Maraton wspierają również 4F, Veronii Active, Browar Fortuna, Lidl, Aquanet oraz Terravita. Impreza odbywa się pod Patronatem Prezydenta Miasta Poznania – Jacka Jaśkowiaka.

20pm koszulka

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›