Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Poznaliśmy logotyp EURO 2024

Wczoraj w Berlinie o 20:24 na Stadionie Olimpijskim zaprezentowano logotyp EURO 2024. Turniej odbędzie się w dziesięciu miastach w Niemczech za niecałe trzy lata.

Logo turnieju zaprojektowała agencja VMLY&R, znak wywodzi się z flag 55 federacji członkowskich UEFA i ich kolorów, które układają się w różne kombinacje, odzwierciedlając kształt dachu Stadionu Olimpijskiego. Słynny Puchar Henri Delaunaya znajduje się w centrum logo.

Article

Hasło turnieju brzmi „Zjednoczeni przez piłkę nożną”, czyli w oryginale „Vereint im Herzen Europas” ma ono na celu wzmocnienie jedności, wspólnoty i integracji. Jest to to samo hasło, które zostało użyte w procesie przetargowym i zostało wybrane wspólnie z miastami gospodarzami.

– „Wspaniale jest widzieć logo UEFA EURO 2024 ożywające na kultowym Stadionie Olimpijskim. Od teraz turniej ma tożsamość marki, która odzwierciedla ambicję, jaką mamy razem ze stowarzyszeniem gospodarzy i miastami gospodarzami: EURO, które jest naprawdę dla wszystkich! Przez miesiąc w 2024 roku połączy nas piłka nożna w sercu Europy” – powiedział prezydent UEFA Aleksander Čeferin.

51 meczów UEFA EURO 2024 odbędzie się w dziesięciu obiektach gospodarzy w Niemczech w czerwcu i lipcu 2024 roku. Pełny harmonogram meczów zostanie potwierdzony na początku 2022 roku. Miastami – gospodarzami turnieju są Berlin, Kolonia, Dortmund, Düsseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburg, Lipsk, Monachium i Stuttgart.

Najnowsze

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›