Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Port Praski sponsorem ONICO Warszawa

Port Praski, jedno z największych przedsięwzięć architektonicznych realizowanych w Europie, dołącza do grona sponsorów ONICO Warszawa. W nowym sezonie logo Portu Praskiego będzie widoczne na koszulkach stołecznych siatkarzy.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Port Praski zdecydował się dołączyć do naszej drużyny. Projekt Portu Praskiego z jednej strony nawiązuje do tradycyjnych rozwiązań urbanistycznych, a z drugiej jest w pełni nowoczesny, a więc wizja pracy jest niemalże identyczna, jak w przypadku ONICO Warszawa” – powiedział prezes stołecznego klubu, Piotr Gacek. – “Jestem głęboko przekonany, że wspólnymi siłami przyczynimy się do obopólnych sukcesów – w tym również wizerunkowych i marketingowych – i wierzę, że nasza współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach” – dodał wiceprezes ONICO Warszawa, Adam Polak.

Port Praski to wymarzone miejsce dla osób ceniących śródmiejski styl życia, a jednocześnie spokojny wypoczynek w otoczeniu wody. Składać się będzie z czterech dzielnic, które będą wzajemnie się przenikać i tworzyć spójną całość. Miejsce to stanie się samowystarczalnym miastem w mieście odpowiadającym na wszystkie potrzeby mieszkańców. Wszystko to w otoczeniu nadwiślańskich bulwarów, skwerów, przystani portowych, pływających restauracji, kawiarni i terenów zielonych.

Najnowsze

Joanna Mazur i Michał Stawicki ze wsparciem fundacji Sport Twoją Szansą

Fundacja Sport Twoją Szansą nawiązała współpracę z AZS AWF Kraków, w ramach której udzieli wsparcia Joannie Mazur i Michałowi ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt