fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 4000 skorzystało podczas Ogólnopolskiego Dnia Golfa

27 maja na ponad 30 obiektach golfowych w całej Polsce odbyła się VII edycja Ogólnopolskiego Dnia Golfa. Kolejny rok z rzędu liczbę wizytujących, na których czekały liczne atrakcje, oszacowano na ponad cztery tysiące osób.

Ogólna liczba uczestników szacowana jest na 4156. Największą frekwencją cieszył się, podobnie jak w zeszłym roku, Golf Parks Poland. Obiekt zgromadził ok. 900 osób. Wysoką liczbę gości odnotowano także w WaWa GC (425), Sobieniach Królewskich G&CC (380), w Golf Park Mikołów (280) i w Opolskim KG (200).

Ponad 100 osób odwiedziło każdy z następujących klubów:

First Warsaw G&CC – 130
Royal Kraków G&CC – 120
Golf Park Jantar – 110
Postołowo GC – 100

– „Osoby, które nas odwiedziły były wyjątkowo zainteresowane i już tydzień później kilka osób rozpoczęło kurs na Zieloną Kartę, a spora grupa – lekcje indywidualne. Jesteśmy szczęśliwi i zadowoleni, że była świetna pogoda i frekwencja dopisała” – powiedziała Monika Kołowrotna z Golf Parks Poland.

– „W tym roku w Sobieniach nasi juniorzy, Mikołaj Kniaginin i Anastazja Piechula, pomagali naszym trzem PRO w prowadzeniu akademii golfa. Młodsze dzieci miały okazję ćwiczyć na Snag Golfie. Z naszej strony to był bardzo udany Dzień Golfa” – relacjonowała Emilia Rozum, Sobienie Królewskie G&CC.

Wielu gości odwiedziło także „świeżą” osiemnastkę Karolinka GC pod Opolem: „Pogoda dopisała wraz z frekwencją: prawie 200 osób odwiedziło nasze pole golfowe. Każdy zupełnie za darmo mógł sprawdzić się podczas lekcji swingu golfowego na Driving Range oraz kliniki puttowania wraz z turniejem na greenie. Pojawiło się wiele pozytywnych emocji, dalekich uderzeń, pięknych puttów na greenie… na pewno wirus zwany ‘golfem’ wszedł w krew wielu osobom, które będą odwiedzać Karolinkę GC regularnie. Wszystkim gościom oraz golfistom Opolskiego Klubu Golfowego dziękujemy za ten wspaniały spędzony razem dzień na polu golfowym” – podsumował Dariusz Bizan z Opolskiego KG.

Na wybranych obiektach podczas akademii golfa zorganizowano kilka konkursów z cennymi nagrodami m.in. zestawy kosmetyczne ufundowane przez Dr Irenę Eris, karnety na Driving Range czy zniżki na kursy Zielonej Karty.

Współorganizatorem wydarzenia było PGA Polska, a partnerami Citi Handlowy, Audi, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Golf Channel Polska.

Za rok ósma edycja Ogólnopolskiego Dnia Golfa. Mamy nadzieję, że chętnych na przełamanie pierwszych lodów z golfem będzie jeszcze więcej.

Najnowsze

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›

Zarządu PKOl obradował po wakacjach

18 września br na pierwszym po letnich wakacjach posiedzeniu zebrał się Zarząd Polskiego Komitetu Olimpijskiego Podczas obrad, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y

ENEL-MED partnerem medycznym koszykówki.
#sponsoringsport #koszykowka #enelmed https://t.co/r3Z2hgI9MI