fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 36,7 miliona widzów LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2017/18

Już w najbliższy piątek startuje nowy sezon LOTTO Ekstraklasy w kanałach NC+, Eurosport i TVP. Ubiegły sezon na antenach telewizyjnych oglądało ponad 36,7 miliona widzów, a duże wzrosty zanotowano wśród widzów oglądających ligę w oficjalnych kanałach on-line.

Najwięcej meczów LOTTO Ekstraklasy sezonu 2017/18 można było obejrzeć w kanałach NC+. Najwyższą widownią na antenie NC+ cieszył się mecz Lecha Poznań z Legią Warszawa w 11. kolejce. Na antenie CANAL+ obejrzało go 263 tysiące osób. Średnio jeden mecz w kanałach NC+ oglądany był przez ponad 102 tysiące osób, a wszystkie 236 meczów transmitowanych na kanałach tej telewizji obejrzało około 35,6 mln. osób.

Pozytywnym aspektem jest wzrost liczby oglądających LOTTO Ekstraklasę wśród abonentów NC+. Znacznie większe widownie gromadziły mecze w usługach NC+ GO oraz w CANAL+ SPORT Online. Liczba unikalnych użytkowników korzystających z tych usług wzrosła w stosunku do sezonu 2016/17 o 24% i wynosiła 209 tysięcy. Ogromny wzrost zanotowano także w liczbie wyświetleń meczów. Z 4 milionów w sezonie 2016/17 liczba ta wzrosła do ponad 7 milionów w 2017/18 (więcej o 76%). Najlepiej oglądanym meczem w NC+ GO było spotkanie Wisły Kraków z Legią Warszawa, które śledziło blisko 39 tysięcy osób.

Na antenie NC+ rośnie także oglądalność Ligi+ Extra – sztandarowego magazynu podsumowującego 7 z ośmiu meczów każdej kolejki. Rekordowy odcinek w tym sezonie obejrzało w niedzielę 18 marca ponad 127 tysięcy widzów. Stałe magazyny eksperckie będą obecne w NC+ także w nowym sezonie. Oprócz niedzielnej Ligi+ Extra będą to także sobotnia Liga+ oraz poniedziałkowa Ekstraklasa Po Godzinach.

W ramach umowy sublicencyjnej mecze LOTTO Ekstraklasy transmitowane były na antenach Eurosport 1 oraz Eurosport 2. W tym sezonie średnio ok. 145 tysięcy osób oglądało mecze na pierwszym z tych kanałów. Oglądalność na drugim z kanałów Eurosportu – wyniosła średnio 112,5 tysiąca. Wszystkie 69 meczów na obu antenach Eurosportu zgromadziło widownię 8,77 miliona osób.

Decydujący o mistrzostwie mecz Lecha Poznań z Legią Warszawa w ostatniej kolejce był transmitowany w telewizji publicznej. Spotkanie na antenie TVP2 obejrzało 1,135 miliona osób.

Sama Ekstraklasa może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami oglądalności w swoich kanałach social media oraz w aplikacji mobilnej. W poprzednim sezonie udało się zwiększyć liczbę wyświetleń materiałów wideo na Facebooku LOTTO Ekstraklasy o 87% – do 35,4 mln. Najlepiej oglądana była kompilacja najlepszych interwencji bramkarzy – 470 tysięcy wyświetleń. Także na Twitterze miał miejsce spory wzrost – w trakcie całego sezonu filmy zanotowały tam 2,73 miliona wyświetleń w porównaniu do 506 tysięcy w poprzedniej edycji. Także oficjalny kanał Ekstraklasy na YouTube notuje bardzo dobre wyniki – wyświetlenia wideo wzrosły tam o 111% do 3,4 miliona. Równolegle podwoiła się liczba subskrypcji kanału – 11,5 tysiąca nowych użytkowników zapisało się, by regularnie oglądać materiały produkowane przez Ekstraklasa Live Park.

W aplikacji mobilnej Ekstraklasy bardzo dobre wyniki uzyskały materiały Near Live Clips, czyli powtórki goli kilka minut po ich zdobyciu. Są one dostępne od 31. kolejki i było to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku polskich aplikacji sportowych. Materiały wideo obejmowały jeden mecz z każdej kolejki, a suma ich wyświetleń w trakcie siedmiu kolejek wyniosła ponad 221 tysięcy. Pozostałe materiały wideo dostępne w aplikacji były wyświetlane w sumie ponad 803 tysiące razy. Aplikacja mobilna obecna na rynku od listopada ubiegłego roku, zanotowała już prawie 120 tysięcy pobrań.

Najnowsze

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›

Sandecja Nowy Sącz związała się z Toyotą

Portal sportowy24pl cytując Prezesa Sandecji Tomasz Michałowski poinformował, że Sandecja podpisała umowę z Dakar Toyotą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku.
#sponsoringsport #lekkoatletyka https://t.co/sa78ZMcE2z