Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 2 miliony kibiców na trybunach w sezonie 2019/20

Ponad 2 miliony kibiców gościło na stadionach podczas rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2019/20, który przejdzie do historii jako najdłużej rozgrywany w polskiej piłce.

W 37. kolejce łącznie na ośmiu spotkaniach pojawiło się ponad 34,5 tysiąca kibiców. Był to najlepszy wynik w trakcie rundy finałowej, podczas której obowiązywało ograniczenie – 25 procent wypełnienia obiektów. Łącznie w rundzie finałowej było obecnych 168.683 kibiców, co daje średnią 3.012 na mecz.

Ostatecznie wszystkie mecze w całym sezonie obejrzało 2.037.884 kibiców. Do 26. kolejki suma liczby widzów na meczach wynosiła 1 869 201, co na tle ostatnich ośmiu sezonów plasowało rozgrywki 2019/20 na trzecim miejscu. Średnia widzów (po 26. kolejce) wynosiła 9.030 kibiców. Jest to wynik mniejszy niż w poprzednich sezonach, ale to efekt zamkniętych stadionów przez pandemię koronawirusa. Najwięcej widzów w sezonie zgromadził mecz Wisły Kraków z Cracovią w 10. kolejce. 29 września na trybunach Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana zasiadło 33 tysiace widzów.

“Trzeci rezultat po 26 kolejkach, mimo pandemii, pokazuje, jak dobrą frekwencję mieliśmy w ciągu całego sezonu i zapewne w normalnych warunkach moglibyśmy się cieszyć z najlepszego wyniku w historii. Jednak biorąc pod uwagę skomplikowane warunki, w jakich przyszło nam funkcjonować od momentu wznowienia rozgrywek, frekwencja na stadionach w ostatnich tygodniach była bardzo dobra. Dokończenie rozgrywek w atmosferze realnego piłkarskiego święta nie byłoby możliwe, gdyby nie kooperacja władz Ekstraklasy S.A., PZPN-u, służb sanitarnych i klubów. W porozumieniu z tymi podmiotami przygotowane zostały zasady, dzięki którym kibice mogli wrócić na stadiony. Dużą rolę odegrały bezpośrednio kluby, które dbały o porządek i właściwą organizację meczów. Dzięki tej wspólnej zespołowej grze dokończyliśmy w zdrowiu sezon i udowodniliśmy, że na trybunach jest bezpiecznie” – powiedział Marcin Stefański, dyrektor operacyjny Ekstraklasy S.A.

Najnowsze

Schuller Eh’klar Sponsorem Głównym Górnika Zabrze

Nowym sponsorem głównym 14 – krotnych Mistrzów Polski została austriacka firma Schuller Eh'klar Strony związały się ...

Całość ›

Poznań złożył wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty

Władze Poznania złożyły do wojewody wielkopolskiego Łukasza Mikołajczyka wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty ...

Całość ›

Firma Mackiewicz na kolejny sezon z Arką Gdynia

Współpraca z firmą "Mackiewicz" kontynuowana będzie przez Arkę Gdynia również w sezonie 2020/21 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

29 września 2020

Sponsoring Sport.pl

Raków Częstochowa szuka nowych pracowników, a ten spot pokazuje, że wie jak ich zachęcić do nowej pracy ⚽️👔

#sponsoringsport #rakowczestochowa #pilkanozna
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Schuller Eh'klar Sponsorem Głównym Górnika Zabrze.

#sponsoringsport #pilkanozna #gornikzabrze https://sponsoringsport.pl/schuller-ehklar-sponsorem-glownym-gornika-zabrze/

Poznań złożył wniosek dotyczący modernizacji obiektów Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/poznan-zlozyl-wniosek-dotyczacy-modernizacji-obiektow-warty/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.