Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 2 miliony kibiców na trybunach klubów Ekstraklasy

Łącznie w sezonie 2021/22 mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy obejrzało 2 249 435 osób. Był to jednocześnie pierwszy sezon od rozgrywek 1997/98, w których wzięło udział 18 zespołów.

Od początku sezonu 21/22 stadiony mogły być wypełnione w 50% (do limitu nie zaliczały się osoby zaszczepione) i taki stan obowiązywał do końca lutego 2022. Od 1 marca, tj. od 24. kolejki, limit został zniesiony i stadiony mogły być już wypełnione w stu procentach. 

Łącznie w sezonie mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy obejrzało 2 249 435 widzów. Średnia widzów na jeden mecz wynosiła natomiast 7 375. 

Najlepszą kolejką pod względem liczby widzów była ostatnia, 34. seria spotkań. Łącznie na trybunach zasiadło wówczas 112 916 kibiców (12 546 średnia) – najwięcej na meczu Lech Poznań – Zagłębie Lubin, kiedy to Kolejorz świętował mistrzostwo Polski. 

Łącznie widzów w całym sezonie: 2 249 435 

Średnia w sezonie: 7 375

Tabela frekwencji (średnia na mecz):

1. LECH POZNAŃ  22 560

2. WISŁA KRAKÓW  15 275

3. LEGIA WARSZAWA  14 487

Mecze z najlepszą frekwencją w sezonie (liczba widzów, przeciwnik, kolejka):

1. LECH POZNAŃ 41 008 (KGHM Zagłębie Lubin), 34. kolejka

2. LECH POZNAŃ 40 072 (Jagiellonia Białystok), 26. kolejka

3. LECH POZNAŃ 39 225 (Legia Warszawa), 28. kolejka

Najnowsze

Kiedyś to było… Retro koszulki Lecha w sprzedaży

Historia Lecha Poznań jest bardzo bogata Nie tylko w zdobyte trofea, ale także w emocjonujące mecze w europejskich pucharach, a nawet ...

Całość ›

Macron ubierze Widzewa Łódź

Wraz z początkiem przyszłego sezonu, Macron ubierze Widzew Łódź, a porozumienie między partnerami będzie obowiązywać do 2027 ...

Całość ›

Tyskie piwem Reprezentacji

Marka Tyskie zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›