Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ponad 11 mln oglądało spotkanie Polska – Senegal

Spotkanie pomiędzy Polską a Senegalem przyciągnęło znaczną widownię, mecz średnio oglądało 11,13 mln widzów. 

Spotkanie pomiędzy Senegalem a Polską od dawna wzbudzało zainteresowanie wśród Polaków, co przełożyło się na znaczącą oglądalność. Pierwsze spotkanie średnio oglądało 11,13 mln widzów. Wydarzenie relacjonowane było w TVP 1 i TVP Sport, transmitując pierwsze spotkanie Polaków na mundialu, osiągnęły łącznie 78,14 proc. udziału w rynku.

Najnowsze

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports

Esportowa sekcja Arki Gdynia podjęła współpracę z firmą Wortmann AG, dzięki której na koszulkach Arkowców pojawi się logotyp ...

Całość ›

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie

Grupa LOTOS podjęła współpracę z ośmiorgiem uzdolnionych sportowców, reprezentujących szeroką gamę dyscyplin olimpijskich ...

Całość ›

Legia i Piątek na szczycie medialności

Legia Warszawa po miesięcznej przerwie wróciła na najwyższy stopień medialności wśród klubów ekstraklasy, pierwszego miejsca ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Terra na pokładzie Arka Gdynia eSports.
#sponsoringsport #arkagdynia #esport https://t.co/4vaSz3viQc

LOTOS wspiera Nadzieje Olimpijskie.
#sponsoringsport #lotos #igrzyska https://t.co/EfXWHRrK1s