Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pomóż zaprojektować nową „meczówkę”

Lech Poznań zachęca swoich kibiców do tworzenia projektów koszulki meczowej na nowy sezon, najlepszy projekt zostanie wykonany.

Choć zmagania w tym sezonie dopiero nabierają rumieńców, przyszedł czas, aby pomyśleć o przyszłorocznych rozgrywkach. Warto więc zabrać się za projektowanie trykotu, w którym Lech Poznań będzie występować w kampanii 2020/21. Razem z firmą Macron klub zaprasza wszystkich kibiców Kolejorza do przesyłania prac koncepcyjnych nowej „meczówki”.

Dzięki współpracy z firmą Macron, która od dwóch lat jest Sponsorem Technicznym klubu, pierwsza drużyna Lecha, a także zespoły akademii grają w dedykowanej, pełni autorskiej wersji strojów. Obecny trykot lechitów został zaprojektowany przez kibica Kolejorza, Bartosza Parysa, a Lech wykonał tylko kilka zmian, które jeszcze bardziej wyróżniły meczówkę na tle innych klubów.

– „Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy chcą mieć swój udział przy tworzeniu naszych koszulek meczowych. Poprzednim razem zostaliśmy zasypani mnóstwem bardzo kreatywnych projektów. Mamy nadzieję, że tym razem będzie podobnie” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań. – „Przez najbliższy miesiąc czekamy na nowe pomysły fanów Kolejorza. Wszystkie te inspiracje zbierzemy i przyjrzymy się każdemu projektowi, ponieważ chcemy zobaczyć, jak nasi kibice widzą koszulki lechitów na nowy sezon” – dodaje.

Swoją koncepcję kibice mogą zobrazować prezentując zarówno koszulkę domową (niebieską), jak i wyjazdowe (białą). Na propozycje czekamy pod adresem: marketing@lechpoznan.pl. Być może w sezonie 2020/21 lechici zagrają w koszulkach inspirowanych Twoim pomysłem!

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›