Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Pomarańczowy 4MOVE Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka

Nowa etykieta 4MOVE jest dedykowana osobom aktywnym fizycznie. Od czerwca pomarańczowy izotonik z wizerunkiem Jerzego Dudka ma zachęcać do uprawiania dyscyplin sportowych.

Cykl ekstremalnych biegów przez przeszkody Runmageddon ma już swoją historię i wielu zwolenników. Wśród nich jest także były bramkarz reprezentacji Polski i ambasador marki 4MOVE – Jerzy Dudek, który w marcu tego roku wziął udział w projekcie Runmageddon odbywającym się po raz pierwszy na Saharze.

Jerzy Dudek podjął wyzwanie 4MOVE aby pokonać własne ograniczenia i słabości oraz sprawdzić możliwości organizmu w specyficznych warunkach, zajmując w biegu na dystansie 50 kilometrów 5. miejsce. Marka napoju izotonicznego 4MOVE od wielu lat współpracuje z cenionymi postaciami ze świata sportu inspirując Polaków do uprawiania aktywności fizycznej. Jest także oficjalnym sponsorem największych imprez biegowych, w tym Runmageddonu. W efekcie współpracy w 2017 roku powstała limitowana edycja napoju 4MOVE Runmageddon o smaku pomarańczowym, którą otrzymywali zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. Pomarańczowy izotonik w tym roku doczekał się nowej odsłony. W czerwcu trafią na rynek produkty 4MOVE z dedykowaną etykietą, na której zobaczymy ambasadora marki, Jerzego Dudka. Grafika została wykonana na podstawie autentycznych zdjęć z ekstremalnego biegu Runmageddon Sahara.

– „W sporcie wszystko jest możliwe, czego jestem doskonałym przykładem. Wystarczy uwierzyć w siebie i podjąć wyzwanie a efekty przyjdą same. Mam nadzieję, że mój wizerunek na etykiecie pomarańczowego 4MOVE Runmageddon zmobilizuje do uprawiania aktywności fizycznej, dbania o formę i właściwego nawadniania organizmu w trakcie wysiłku” – powiedział Jerzy Dudek.

Sportowiec wielokrotnie zachęcał do spożywania izotoników 4MOVE podczas wzmożonego wysiłku fizycznego. Zapewniają bowiem równowagę wodno – elektrolitową poprzez odpowiednie nawodnienie oraz uzupełnienie elektrolitów w organizmie, dostarczają niezbędnej energii do kontynuowania treningu. Wypijane w odpowiednim czasie i ilości skutecznie zwiększają wydolność organizmu, orzeźwiają i regenerują poprzez zawarte składniki odżywcze, które są natychmiast przyswajane przez organizm.

Dzięki unikalnej formule napojów 4MOVE, sportowcy mogą koncentrować się na osiąganiu wyznaczonych celów. Należy pamiętać, że niezależnie od wieku wysiłek fizyczny pozytywnie wpływa na zdrowie, samopoczucie i stan umysłu.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›